  • 1. Data: 2010-01-05 11:46:14
    Temat: rury do geberita
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Jou meny!

    Nie wiecie, czy / gdzie / jakie kupic rury do stelaza podtynkowego do
    WC - chodzi o te dwie rury (biala i czarna) "przycinane", jedna
    doprowadzenie wody, druga odplyw do kanalizacji ? Wszystko pieknie
    zamontowalem tylko zapomnialem o tym ze miedzy stelaz a kibel przyjda
    jeszcze plyty KG i plytki no i rury beda za krotkie brrr.. :-)

    W marketach chyba widzialem te czarne odplywowe - to sa chyba "zwykle"
    bodaj fi90? Tu moze nie bedzie problemu. Ale co z doprowadzajaca wode?
    Ona ma taki kolnierzyk zeby przy nakladaniu miski jej uszczelka sie
    nie zsuwala.

    Sa takie "oryginalne" zestawy, te rury sa jakies standardowe, czy
    trzeba robic rzezbe ?? ;)
    pozdr.

    Adam

  • 2. Data: 2010-01-05 12:23:47
    Temat: Re: rury do geberita
    Od: "Marek" <b...@o...pl>

    Wszystko pieknie
    > zamontowalem tylko zapomnialem o tym ze miedzy stelaz a kibel przyjda
    > jeszcze plyty KG i plytki no i rury beda za krotkie brrr.. :-)

    Zrobilem ten sam blad. Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale ja w Gdansku kupilem
    sobie te rurska w hurtowni Bims w Szadólkach bo w supermarketach nie
    znalazlem.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2010-01-05 12:33:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Sty, 13:23, "Marek" <b...@o...pl> wrote:

    > Zrobilem ten sam blad. Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale ja w Gdansku kupilem
    > sobie te rurska w hurtowni Bims w Szad lkach bo w supermarketach nie
    > znalazlem.

    Kurcze akurat mieszkam 600km nizej i o takiej hurtowni pierwsze
    slysze :) Ale napisz chociaz czy to byly rury "firmowane" przez
    geberita (mialy jakistam swoj numerek katalogowy) czy jakiegos innego
    producenta ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-01-05 12:34:57
    Od: "quent" <x...@x...com>

    .googlegroups.com...
> [...]
    > slysze :) Ale napisz chociaz czy to byly rury "firmowane" przez
    > geberita (mialy jakistam swoj numerek katalogowy) czy jakiegos innego

    A pytales u zrodla??
    Nie chce mi sie wierzyc ze taka firma jak Geberit nie bedzie mogla Ci pomoc
    w tak, w sumie blahej, sprawie...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2010-01-05 12:36:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > slysze :) Ale napisz chociaz czy to byly rury "firmowane" przez
    > geberita (mialy jakistam swoj numerek katalogowy) czy jakiegos innego

    http://www.bimsplus.com.pl/

    Teoretycznie sprzedaja tylko firma instalatorskim ale mysle ze poradzisz
    Sobie z zakupem;)))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-05 13:21:54
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > http://www.bimsplus.com.pl/
    >
    > Teoretycznie sprzedaja tylko firma instalatorskim ale mysle ze poradzisz
    > Sobie z zakupem;)))

    ... a gdybys sobie nie poradzil... skontaktuj sie ze mna ;)

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2010-01-05 16:17:23
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Widzialem takie zestawy w Castoramie.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 8. Data: 2010-01-05 21:55:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Sty, 17:17, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Widzialem takie zestawy w Castoramie.

    Dzieki, Casto mam najblizej to tam przy okazji zajrze :-)

    Quent: dzwonic / pisac do geberita po dwie glupie rurki troche
    wstyd :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-01-06 08:47:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    .googlegroups.com...
    > Quent: dzwonic / pisac do geberita po dwie glupie rurki troche
    > wstyd :-)))
    > pozdr.

    Dlaczego wstyd?
    Dobra firma nie zostawia klienta samemu sobie, to juz nie te czasy.
    Kiedys (6-7 lat wstecz) podczas adaptacji strychu zniszczylem sobie takie
    wkladki do futryn okien polaciowych Fakro - przy klamce. Male pierdolki
    plastikowe.
    Zadzwonilem do Fakro i nastepnego dnia pojawil sie na mojej budowie facet z
    Fakro z garscia tych wkladek.
    Nic nie zaplacilem.

    Pozdr.
    www.elipsa.info