  • 1. Data: 2012-11-01 12:50:14
    Temat: sadzić czy już nie?
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    Otrzymałam róże i jedno drzewko brzoskwiniowe w tamtym tygodniu gdy jeszcze nie było
    tak zimowo.Nie wiem,warto je sadzić czy pozostawić zadołowane do wiosny.

  • 2. Data: 2012-11-01 19:12:43
    Temat: Re: sadzić czy już nie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 04:50:14 -0700 (PDT), Wanda Ch. napisał(a):

    > Otrzymałam róże i jedno drzewko brzoskwiniowe w tamtym tygodniu gdy jeszcze nie
    było tak zimowo.Nie wiem,warto je sadzić czy pozostawić zadołowane do wiosny.

    Jasne że sadzić. Nawet z tzw gołym korzeniem powinno być ok.
    http://ogrod.wieszjak.pl/rosliny-ogrodowe/268743,Kie
    dy-sadzic-rosliny-z-golym-korzeniem.html
    (by XL)