  • 1. Data: 2010-03-01 14:19:10
    Temat: schodki wejściowe
    Od: pablo <p...@g...com>

    W domku który kupiłem ktoś wymyślił schody wejściowe betonowe w taki
    sposób, że nie ma żadnego podestu wejściowego a ostatni stopień jest
    progiem drzwi. Normalną koleją rzeczy wychodząc powinno się walić japą
    o beton bo nie dość że trzeba wyjść z drzwi to jeszcze trzeba postawić
    nogę o stopień niżej :-) Stopni jest kilka różnica poziomów ok 1 m
    myślałem o zmianie konstrukcji choćby na drewnianą tym bardziej, że na
    sąsiedniej ścianie planuję nieduży taras drewniany. Macie jakieś
    pomysły czy też doświadczenia z przeróbkami takich wynalazków z
    minionej epoki?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-03-01 15:12:28
    Temat: Re: schodki wejściowe
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    pablo napisal:
> [...]
    > sąsiedniej ścianie planuję nieduży taras drewniany. Macie jakieś
    > pomysły czy też doświadczenia z przeróbkami takich wynalazków z

    Nadbuduj je bloczkami, o ile konstrukcja to uniesie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek