  • 1. Data: 2009-04-10 18:23:48
    Temat: schody na poddasze, jakie?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    z robót wykończeniowych to mi pozostało i juz robiłem rozeznanie i troszkę
    się załamałem:
    1. poręcze np z nierdzewki 700zł /m2 x 10m to jest jakies 7000zł do tego
    balustrada na balkonie i juz 8000zł
    2. do tego stopni 17 np drewnianych i sobie zażyczyli 8500zł

    przeciez za tyle to można dach położyć :)

    może podpowiecie jakies tańsze rozwiązania?

  • 2. Data: 2009-04-10 18:38:21
    Temat: Re: schody na poddasze, jakie?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. do tego stopni 17 np drewnianych i sobie zażyczyli 8500zł
    >
    > przeciez za tyle to można dach położyć :)
    >
    > może podpowiecie jakies tańsze rozwiązania?

    drabina?

    a powazniej zobacz tu http://www.sd.com.pl/
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-10 18:51:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > 2. do tego stopni 17 np drewnianych i sobie zażyczyli 8500zł
    >
    > przeciez za tyle to można dach położyć :)
    >
    > może podpowiecie jakies tańsze rozwiązania?

    samemu sobie zbudować?

    ja zbudowałem oryginalne schody
    http://www.dyjor.com/domek/content/MKD_3845_large.ht
    ml

    z dwóch belek drewnianych stopni ze stali ocynkowanej, do tego dwie poręcze
    z drewna oparte na słupkach z chromowanych rurek.

  • 4. Data: 2009-04-10 18:59:45
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    no ceny niestety pdobne :(

  • 5. Data: 2009-04-10 18:59:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 20:23:48 +0200, Rafał napisał(a):

    > przeciez za tyle to można dach położyć :)
    >
    > może podpowiecie jakies tańsze rozwiązania?

    Firma robioni-samodzielni?

    Ja zrobiłem tak schody, dwie belki krokwiowe, 3 deski podłogowe przecięte
    na 4 i robiące za stopnie, 3 pręty gwintowane, 6 nakrętek i 6 podkładek.
    W sumie koszt całości poniżej 300zł + 6 godzin zabawy z wietarką, strugiem
    elektrycznym i piła tarczową.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-04-10 19:08:04
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja się właściwie już zdecydowałem na schody modułowe.
    Można kupić już od 3000 tysięcy. Sprawdz na allegro firmę CORA.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2009-04-10 19:10:17
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał

> [...]
    > W sumie koszt całości poniżej 300zł + 6 godzin zabawy z wietarką, strugiem

    Gorzej, jak schody mają być w widocznym miejscu.
    Odwaliłbyś taką fuszerkę w centralnym miejscu domu?

    Pzdry,
    /\\\//\/

  • 8. Data: 2009-04-10 19:52:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    > napisał
    >
    > Gorzej, jak schody mają być w widocznym miejscu.
    > Odwaliłbyś taką fuszerkę w centralnym miejscu domu?

    to już zależy od twoich zdolności manualnych

  • 9. Data: 2009-04-11 05:53:51
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 10 Kwi, 21:08, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Ja się właściwie już zdecydowałem na schody modułowe.
    > Można kupić już od 3000 tysięcy. Sprawdz na allegro firmę CORA.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Też wypatrzyłem tą firmę - mógłbyś dać znać jak już dojadą jak się
    prezentują, jak montaż itp. ?

    Pzdr
    mat

  • 10. Data: 2009-04-11 05:58:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > balustrada na balkonie i juz 8000zł
    > 2. do tego stopni 17 np drewnianych i sobie zażyczyli 8500zł

    Zamów u lokalnego gościa który płoty "kute" robi. Mi fajne schody zrobili za
    4,5tys(z drewnem. Będziesz miał takie jakie chcesz. a te gotowe modułowe to
    mi się za delikatne wydają.

    Kris