  • 1. Data: 2010-03-04 16:12:23
    Temat: ściana 3W - jakie fundamenty?
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    jeśli buduje ścianę 3warstwową to jakie się pod nią robi findamenty, a
    dokładniej ścianę fundamentową?
    czy jeśli ściana 3W będzie szerokości 60-70cm to da się ją postawić na
    bloczku betonowym 18cm?:O)

  • 2. Data: 2010-03-04 17:08:40
    Temat: Re: ściana 3W - jakie fundamenty?
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeśli buduje ścianę 3warstwową to jakie się pod nią robi findamenty, a
    > dokładniej ścianę fundamentową?
    > czy jeśli ściana 3W będzie szerokości 60-70cm to da się ją postawić na
    > bloczku betonowym 18cm?:O)

    use google, Luke ! :)
    http://images20.fotosik.pl/235/af6d5653b6fbff5f.jpg

    @

  • 3. Data: 2010-03-04 19:32:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > dokładniej ścianę fundamentową?
    > czy jeśli ściana 3W będzie szerokości 60-70cm to da się ją postawić na
    Jak potrzebujesz pomocy to nawet po polsku potrafisz pisać
    A może wyleczyłes sie z trolowania?

    Kris

  • 4. Data: 2010-03-04 21:11:41
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik "Kris" napisał:
    > Jak potrzebujesz pomocy to nawet po polsku potrafisz pisać
    > A może wyleczyłes sie z trolowania?

    ja po polsku umieć pisać, ale ty to pa ruski i hebrajski zaciągać:O)
    a od troli pomocy nie potszybuje, więc se daruj, lepiej polobbuj o pompach,
    rekupach, solarach i czym tam jeszcze to może ci murator premie wypłaci!:O)

  • 5. Data: 2010-03-05 09:20:30
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > use google, Luke ! :)
    > http://images20.fotosik.pl/235/af6d5653b6fbff5f.jpg

    tak się zastanawiam jaki jest sens zbrojenia posadzki?
    Moj architekt stwierdził, że to strata pieniędzy

  • 6. Data: 2010-03-05 10:18:43
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Papa5merf" <5...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak potrzebujesz pomocy to nawet po polsku potrafisz pisać
    > A może wyleczyłes sie z trolowania?

    Płonne nadzieje!

    Włodek

  • 7. Data: 2010-03-06 15:16:42