  • 1. Data: 2010-02-23 06:16:16
    Temat: ścieżka z kamieni
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Planuje na wiosnę (jak sniegi zejdą i błoda troche obeschną) wykonać ściezkę
    na działce z kamieni polnych. Czy pod takie kamienie konieczny jest zólty
    piach ? Czy wystarczy może przekopać kawałek zwykłej ziemi i w niej
    poukładać kamienie a później przerwy między nimi zalać jakimś cementem lub
    czymś takim ?
    Później planuje polewać ja co jakis czas randapem - gdy zacznie się jakieś
    zielsko przebijać.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-25 22:10:15
    Temat: Re: ?????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Planuje na wiosne (jak sniegi zejd? i b?oda troche obeschn?) wykonaae ?ciezke
    > na dzia?ce z kamieni polnych. Czy pod takie kamienie konieczny jest zólty
    > piach ? Czy wystarczy mo?e przekopaae kawa?ek zwyk?ej ziemi i w niej
    > pouk?adaae kamienie a pó 1/4 niej przerwy miedzy nimi zalaae jakim? cementem lub
    > czym? takim ?
    > Pó 1/4 niej planuje polewaae ja co jakis czas randapem - gdy zacznie sie jakie?
    > zielsko przebijaae.
    > Pozdrawiam
    :)
    Ten żólty"piasek pod kamieniami pełni pare funkcji
    Łatwiej w nim się układa niz na glebie,
    i nie brudzi kamieni,
    jest drenazem ułatwiającym odplywanie wody,
    stabilizuje plaszczyne kamieni,
    poza tym przez pierwsze lata nie bedzie potrzeby
    odchwaszczania bo nie ma w niej nasion chwastów
    w odróznieniu od tej lezącej na wierzchu
    To zły pomysł układac bezposrednio na grunt rodzimy
    :)

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/