  • 1. Data: 2013-06-13 20:21:18
    Temat: solarnicy
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    gdy zacząłem grzać basen to dopiero wyszły konkretne energie -
    wczoraj uzyskałem (basen, ogrzewanie biura, woda CWU) łącznie 40kWh, a dziś 61kWh.

    b.

  • 2. Data: 2013-06-14 14:32:45
    Temat: Re: solarnicy
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 20:21:18 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > gdy zacząłem grzać basen to dopiero wyszły konkretne energie -
    >
    > wczoraj uzyskałem (basen, ogrzewanie biura, woda CWU) łącznie 40kWh, a dziś 61kWh.

    To akurat nie dziwne bo sprawnosc mocno zalezy od temperatur tego co sie grzeje.
    Dlatego ja celuje w solara który bedzie miał wysoką temperature kolektora.
    Jakieś zwierciadło na ten przykład. Wtedy sprawność mocno wzrasta.

    Ale ostatnie lata to dosyć w kratke są. Ta wiosna to makabra lekka.