  • 1. Data: 2009-03-27 14:01:50
    Temat: [spawanie] Legalizacja butli / napełnienie
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Ktoś się orientuje ile może kosztować legalizacja
    butli np. 6 kg do mig/mag'a ?

    Koszt napełnienia CO2 to podobno 10-12 PLN ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-03-27 14:35:56
    Temat: Re: [spawanie] Legalizacja butli / napełnienie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ktoś się orientuje ile może kosztować legalizacja
    > butli np. 6 kg do mig/mag'a ?

    W Siedlcach 50 zł

    > Koszt napełnienia CO2 to podobno 10-12 PLN ?

    6 kg to 30 zł

    Firma Linde w Siedlcach.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-27 14:42:52
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Siedlcach 50 zł

    > 6 kg to 30 zł
    >
    > Firma Linde w Siedlcach.

    Dzięki za szybką odpowiedź.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-03-28 19:38:16
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Koszt napełnienia CO2 to podobno 10-12 PLN ?

    ja gaśnice za 20zł naijałem

  • 5. Data: 2009-03-29 10:51:13
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 28.03.2009 ZS <a...@w...pl> napisał/a:

    > ja gaśnice za 20zł naijałem

    No właśnie... temat mnie trochę interesuje - gdzie się nabija, bo chyba
    nie nabiją w punktach gdzie butle nabijają? No i jakie są zyski z tego,
    że mam butlę z gaśnicy a nie zwykłą butlę?

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 6. Data: 2009-03-29 16:35:07
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie... temat mnie trochę interesuje - gdzie się nabija, bo chyba
    > nie nabiją w punktach gdzie butle nabijają?

    Gazy techniczne / napełnianie gaśnic.

    > No i jakie są zyski z tego,
    > że mam butlę z gaśnicy a nie zwykłą butlę?

    Żeby mówić o zyskach, musiał byś mieć (z mojego rozeznania)
    gaśnicę z legalizacją na 10 lat, ze sprawnym zaworem i standardowym gwintem
    (do reduktora), napełnioną, w cenie <= ~130 PLN (6 kg, 8 l)
    Ew. w cenie niższej, ale + koszty legalizacji (pod warunkiem, że przejdzie)
    i napełnienia jak koledzy podają + zawór
    + prawdopodobnie stosowne malowanie.
    Czyli - za darmo / w cenie złomu użytkowego ?

    Pzdr

    JKK