  • 1. Data: 2013-02-25 12:17:49
    Temat: stacje pogodowe - co polecacie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    temat okolo budowlany, ale....Jakie stacje pogodowe warto byloby
    kupic, co macie i czy jestescie zadowoleni?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-02-25 12:19:40
    Temat: Re: stacje pogodowe - co polecacie
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 12:17:49 UTC+1 użytkownik a...@p...pl
    napisał:
    > temat okolo budowlany, ale....Jakie stacje pogodowe warto byloby
    > kupic, co macie i czy jestescie zadowoleni?

    A co chcesz osiagnac?

    Jednemu wystarczy termometr na przylepca do szyby, a innemu nie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-02-25 12:58:09
    Od: dm <m...@g...com>

    Od 3 lat użytkuję,działa bez zarzutu.
    http://www.avans.pl/hama-stacja-pogodowa-hama-ews-40
    0,id-118278

  • 4. Data: 2013-02-25 13:14:27
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > temat okolo budowlany, ale....Jakie stacje pogodowe warto byloby
    > kupic, co macie i czy jestescie zadowoleni?

    mozesz taka sobie kupic
    WH-1080 (WS-1080).
    podlaczyc pod kompa i wrzucac wyniki pomiaru na www
    tak ten kolega :
    http://branicemeteo.solarus.pl/

    wszystko zalezy od twoich zapotrzebowan
    osobiscie mam prosta stacje pogodowa firmy Hama,
    spory wybór ma firma www.conrad.pl