  • 1. Data: 2010-01-03 11:54:01
    Temat: studnia glebinowa
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    Nosze sie z zamiarem wybudowania studni glebinowej.
    Scieki chce odprowadzac do kanalizacji miejskiej.
    Pewik bedzie mnie kasowal na podstawie wskazan licznika. i teraz pytanie czy
    musze i czy moge miec drugi wodomierz do wody uzywanej np do podlewania
    ogrodu ?

  • 2. Data: 2010-01-03 12:03:22
    Temat: Re: studnia glebinowa
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    WHYSKY pisze:
    i teraz pytanie czy
    > musze i czy moge miec drugi wodomierz do wody uzywanej np do podlewania
    > ogrodu ?

    Możesz. To jest w Twoim interesie, by łącznie z wodą wylaną w ogrodzie
    nie płacić za ścieki.

    Pozdrawiam
    Sławek Th.

  • 3. Data: 2010-01-03 12:25:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Slawek T. napisal:
    > Możesz. To jest w Twoim interesie, by łącznie z wodą wylaną w ogrodzie
    > nie płacić za ścieki.

    Malo oplacalne, chyba ze ten ogrod to hektary. Utrzymanie
    osobnego licznika wiaze sie z oplata stala. Policz dokladnie,
    przy jakim zuzyciu wody na ogrod cala zabawa stanie sie oplacalna.
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-03 13:31:10
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    Jacek_P pisze:

    > Malo oplacalne, chyba ze ten ogrod to hektary. Utrzymanie
    > osobnego licznika wiaze sie z oplata stala. Policz dokladnie,
    > przy jakim zuzyciu wody na ogrod cala zabawa stanie sie oplacalna.

    Zależy gdzie. Ja nie uiszczam takiej opłaty. MWiO Grudziądz takiej
    opłaty nie pobiera.
    S.T.

  • 5. Data: 2010-01-03 14:24:30
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Nie zgadzam się. Mam ogródek 5 arów i do podlewania idzie całkiem sporo
    wody.
    U mnie ścieki kosztują 7 zł a sama woda 3. Odkąd mam 2 liczniki płacę sporo
    mniej.
    Poza tym pytający będzie miał wodę ze studni więc skąd niby ma być opłata
    stała za licznik?
    Jacek

  • 6. Data: 2010-01-03 14:24:39
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "WHYSKY" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pewik bedzie mnie kasowal na podstawie wskazan licznika. i teraz pytanie
    > czy musze i czy moge miec drugi wodomierz do wody uzywanej np do

    A po co ci drugi wodomierz? Wodę do podlewania pobierasz przed wodomierzem,
    przecież to twoja woda, z twojej studni...
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 7. Data: 2010-01-03 17:24:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Malo oplacalne, chyba ze ten ogrod to hektary. Utrzymanie
    > osobnego licznika wiaze sie z oplata stala. Policz dokladnie,
    > przy jakim zuzyciu wody na ogrod cala zabawa stanie sie oplacalna.

    U nas np nie ma oplaty stałej za drugi licznik.

    Koszt licznika to 20-30zł i. Koszt scieków to przeważnie 2razy koszt wody

    Kris

  • 8. Data: 2010-01-03 17:56:32
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    Jd. pisze:

    > A po co ci drugi wodomierz? Wodę do podlewania pobierasz przed wodomierzem,
    > przecież to twoja woda, z twojej studni...

    :) Masz rację, ale gdy woda ze studni będzie głównym źródłem wody w
    gospodarstwie domowym (będzie w kranach w domu), to na jakiejś podstawie
    wodociągi będą chcieć rozliczać za ścieki

    Pozdrawiam
    S.T.

  • 9. Data: 2010-01-03 18:00:26
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Malo oplacalne, chyba ze ten ogrod to hektary. Utrzymanie
    > osobnego licznika wiaze sie z oplata stala. Policz dokladnie,
    > przy jakim zuzyciu wody na ogrod cala zabawa stanie sie oplacalna.

    Należy także pamiętać o legalizacji / wymianie okresowej licznika, która też
    niemało kosztuje.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 10. Data: 2010-01-03 18:06:09