  • 1. Data: 2011-11-14 15:01:16
    Temat: styropian 120 cm
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    cyz ktoś wie gdzie można kupić styropian w arkuszach 120 cm lub 125 cm,
    wszystko jedno jaki drugi wymiar.
    Grubośc koło 10-15 cm.
    Najchętniej Lublin
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2011-11-14 15:09:31
    Temat: Re: styropian 120 cm
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Lis, 16:01, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:
    > Witam
    > cyz ktoś wie gdzie można kupić styropian w arkuszach 120 cm lub 125 cm,
    > wszystko jedno jaki drugi wymiar.
    > Grubośc koło 10-15 cm.
    > Najchętniej Lublin

    Juz myslalem ze grubosc 150cm ;) Raczej nigdzie nie kupisz, jak
    potrzebujesz duzych ilosci to zwroc sie do producenta. Tylko nie wiem
    ile to bedzie kosztowac - musza przestawic maszyny etc. Ale jest to do
    zalatwienia :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-11-14 15:41:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    GR001 wrote:
    > Witam
    > cyz ktoś wie gdzie można kupić styropian w arkuszach 120 cm lub 125
    > cm, wszystko jedno jaki drugi wymiar.
    > Grubośc koło 10-15 cm.
    > Najchętniej Lublin

    poszukaj jakiegoś lokalnego producenta...

    Ja sobie zamówiłem arkusze na wymiar w małej firmie w mojej okolicy.