  • 1. Data: 2010-06-24 21:38:30
    Temat: styropian xps na fundament
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    jaki polecacie styropian na fundament - chodzi mi o jakis odporny na wode
    czyli styropian+folia kubełkowa i tyle.
    znalazłem Swisspor Hydro poniżej 300zł/m3, znacie jakis inny?

    b.

  • 2. Data: 2010-06-25 07:08:04
    Temat: Re: styropian xps na fundament
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > jaki polecacie styropian na fundament - chodzi mi o jakis odporny na wode
    > czyli styropian+folia kubełkowa i tyle.
    > znalazłem Swisspor Hydro poniżej 300zł/m3, znacie jakis inny?

    na fundament ale gdzie?
    jesli na sciany bez piwnic to wystarczy zwykly dalmatynczyk zabezpieczony
    folia kubelkowa
    nie szalej szkoda kasy.

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-06-25 07:09:25
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    > jaki polecacie styropian na fundament - chodzi mi o jakis odporny na wode
    > czyli styropian+folia kubełkowa i tyle.
    > znalazłem Swisspor Hydro poniżej 300zł/m3, znacie jakis inny?
    >

    > b.
    to w koncu xps czy styropian eps?
    polecalbym xps, np. synthos

    p.

  • 4. Data: 2010-06-25 07:51:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    > to w koncu xps czy styropian eps?

    taki co go producent pozwala zakopac w ziemi. Bo folie kubełkową dam, ale
    nie usmiecha mi sie na zwykły styropian dac siatki, kleju i dodatkowego
    dysperbitu, bo za duzo roboty. Wiec szukam cos co sie nada a nie kosztuje
    majątku.

    > polecalbym xps, np. synthos

    no tak ale kosztuje wiecej o stówkę niż
    http://www.allegro.pl/item1090406018_styropian_hydro
    _eps_035_swisspor_dostawa_gratis.html

    b.

  • 5. Data: 2010-06-25 09:10:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > nie usmiecha mi sie na zwykły styropian dac siatki, kleju i dodatkowego
    > dysperbitu, bo za duzo roboty. Wiec szukam cos co sie nada a nie kosztuje

    Ja tam widziałem często i to na poważnych zorganizowanych budowach że do
    ocieplenia fundamentu klejono nieraz zwykły twardy eps ale koniecznie na
    placki a nie po obrzeżach aby ewentualnie woda miała jak spłynąć. Na
    styropian siatka na kleju i zasypywano to ziemią. Wokół budynku oczywiście
    był drenaż aby odprowadzać wodę.
    Ja u siebie tak zrobiłem.

    Marek

  • 6. Data: 2010-06-25 09:59:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > placki a nie po obrzeżach aby ewentualnie woda miała jak spłynąć. Na
    > styropian siatka na kleju i zasypywano to ziemią. Wokół budynku oczywiście

    mój architekt na siatke i klej kazał jeszcze dysperbit. Zwykły styropian na
    wode nie jest odporny, tej warstwy chyba ci brakuje. Tymniemniej chciałbym
    tych robót uniknąć.

    b.

  • 7. Data: 2010-06-25 10:34:43
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    >
    > mój architekt na siatke i klej kazał jeszcze dysperbit. Zwykły styropian
    > na wode nie jest odporny, tej warstwy chyba ci brakuje. Tymniemniej

    Trąci przesadą. U mie wokół domu mam chodniczek z kostki szeroki na 1,20m.
    Pod nim ziemia jest sucha jak pieprz.

    Marek

  • 8. Data: 2010-06-25 19:04:24
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Trąci przesadą. U mie wokół domu mam chodniczek z kostki szeroki na 1,20m.
    > Pod nim ziemia jest sucha jak pieprz.

    Ty moze tak masz ale ja juz nie, zwlaszcza po dluzszych deszczach. Jak juz
    ktos uparl sie na ocieplanie tych fundamentow to lepiej zrobic jak ksiazka
    pisze.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2010-06-28 09:36:36
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 24.06.2010 23:38, Budyń wrote:
    > jaki polecacie styropian na fundament - chodzi mi o jakis odporny na
    > wode czyli styropian+folia kubełkowa i tyle.
    > znalazłem Swisspor Hydro poniżej 300zł/m3, znacie jakis inny?

    Ja dalem Steinodur za 280 m3.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z