  • 1. Data: 2009-09-14 12:50:09
    Temat: suszarka na pralce
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    z uwagi na fakt, że bardzo często w wypowiedziach negowane są
    pralko-suszarki, być może kupiłbym suszarkę, ale...

    no właśnie jest pewne ale, czyli brak miejsca. Słyszałem/czytałem, że
    suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli suszarek,
    które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale", czy są
    suszarki głębokie na 45-50cm?

    --
    Pozdrawiam,
    Adam Łukaszewicz

  • 2. Data: 2009-09-14 13:14:36
    Temat: Re: suszarka na pralce
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    lukas wrote:
> [...]
    > suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli
    > suszarek, które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale",

    Większość suszarek jest bardzo lekka. Możesz je bezpiecznie postawić na
    pralce i nic się nie stanie. Jeśli pralka lubi skakać i wariować w
    trakcie wirowania, musisz tylko zabezpieczyć suszarkę przed zsunięciem się.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2009-09-14 23:05:14
    Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:50:09 +0200, lukas napisał(a):

> [...]
    > suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli suszarek,
    > które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale", czy są

    Witam

    Z tego co wiem praktycznie do każdego zestawu pralka+suszarka jednej firmy
    można dokupić łącznik, żeby postawić jedno na drugie.
    Osobiście posiadam AEG Lavamat 84950+Lavatherm88840 i wygląda to tak, że do
    pralki przykręca się łącznik normalnie nawiercając i wkręcając wkręty w
    "blat" pralki i na ten łącznik stawia się suszarkę, której nóżki wchodzą w
    specjalne zatrzaski, tak więc nie ma możliwości, żeby suszarka się
    przewróciła. W samym łączniku jest też wysuwana półka, która bardzo się
    przydaje przy wyciąganiu prania z suszarki.
    Osobiście nie widziałem i nie słyszałem o suszarce mniejszej niż
    standardowe 60cm. Suszarka musi mieć duży bęben, żeby pranie się nie
    gniotło i swobodnie suszyło i im większy tym lepiej. Gdyby była wąska i
    mała wrócił by problem pralko-suszarki.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-15 07:17:59
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 15-09-2009 o 01:05:14 Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Z tego co wiem praktycznie do każdego zestawu pralka+suszarka jednej
    > firmy można dokupić łącznik, żeby postawić jedno na drugie.

    poszperałem trochę i faktycznie można takie cudo kupić. Pytanie czy do
    tańszych modeli pralek (~ 1500) też takowe będą pasowały

    Dzięki za objaśnienie

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 5. Data: 2009-09-15 14:52:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Były ładowane od góry np. Candy 40 cm, wtedy dwa urządzenia obok siebie zabierały
    tylko 80 cm.
    Oczywiście 45 cm też baRDZO POPULARNE (TYPOSZEREG NIEMIECKI).

    -----

  • 6. Data: 2009-09-21 09:09:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Jeśli jest miejsce, to lepiej postawić suszarkę obok pralki i mieć wygodny
    pulpit na składanie ciuchów z suszarki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/