  • 1. Data: 2011-04-10 14:58:11
    Temat: szabo - wyszków, łochów okolice
    Od: "Kasia G" <m...@p...pl>

    Witam,

    poszukuję kogoś kto na działce rekreacyjnej wbudowałby niewielkie szambo (ok
    4m3), chyba , że szanowni grupowicze mają fajne pomysły na ten luksus
    naszego wieku to oczywiście proszę o porady.
    Na razie wiem, że jest to działeczka 500 m i nie można , ale wszyscy na
    terenie tych działek stosują to rozwiązanie (wg mnie lepsze niż wylewanie
    pod krzaki sąsiada).
    Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do ziemi.

    z gory dziękuję za wszelkie info
    KG

  • 2. Data: 2011-04-10 15:05:38
    Temat: Re: szabo - wyszków, łochów okolice
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kasia G" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > pod krzaki sąsiada).
    > Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do

    Lepsza beczka 2000 l bez dziury.

  • 3. Data: 2011-04-10 16:53:56
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    Wszystko zależy od tego jakie będą plany użytkowania. Zbiorniki na szambo są
    w sprzedaży. Warto je posadowić przy drodze, aby szambowóz nie musiał
    wjeżdżać na działkę. Pojemność zależeć będzie od ewentualnej zabudowy
    działki - gdy bedzie to dom całoroczny lepiej zakopać większy zbiornik.

  • 4. Data: 2011-04-12 08:03:06
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Kasia G" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod krzaki sąsiada).
    > Niestety z góry dziękuję za rozwiązania typu beczka 100l z dziurą do

    Witam,
    może oni coś doradzą

    http://www.mareco.com.pl/

    http://www.walbud.com.pl/