  • 1. Data: 2009-02-09 08:53:24
    Temat: szukam ekipy okolice wawy-otwocka
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Witam
    Jak w temacie, moze ktos poleci jakas sprawdzona z cenami nie z ksomosu jak
    sie na grupie czyta ekipe, do zrobienia mam pare rzeczy a mianowicie:
    do istniejacego domu dobudowa klatki schodowej (wczesniej wyburzajac
    werande), wymiana dachu i jego konstrukcji, schody wewnatrz w klatce oraz na
    gorze nieduzy balkon.
    Jesli macie kogos to dajcie znac bede bardzo wdzieczny
    priv: {z}{x){r) mallpa o2 kropka pl

    Pozdr
    Yzedef

  • 2. Data: 2009-02-09 19:10:21
    Temat: Re: szukam ekipy okolice wawy-otwocka
    Od: zidod24 <z...@g...com>

    On 9 Lut, 09:53, "Yzedef" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > gorze nieduzy balkon.
    > Jesli macie kogos to dajcie znac bede bardzo wdzieczny

    wejdx kolego na strone www.zidod24.pl
    masz tam wszeklkie informacje o Nasz i cenach