  • 1. Data: 2009-08-17 11:10:53
    Temat: tapeta fizelinowa, klej na tapetę
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam
    Czy są jakieś przeciwskazania, żeby tapetę fizelinową (a nie - ścianę)
    posmarować klejem? Chcę nakleić pasek tapety, a po bokach zostawić
    pomalowaną ścianę - zastanawiam się jak rozprowadzić klej, żeby nie
    pobrudzić nim ściany.

    pozdr.
    P.

  • 2. Data: 2009-08-17 20:36:37
    Temat: Re: tapeta fizelinowa, klej na tapetę
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Siema

    niedawno kleiliśmy taką tapetę. Nadwyżkli kleju powinieneś z łatwością
    zebrać mokrą ściereczką, nie zostanie śladu po tym.

    Maciek