  • 1. Data: 2009-09-19 22:56:51
    Temat: termostat bezprzewodowy
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    przeglądałem na allegro ofertę termostatów bezprzewodowych do kotła.
    Eurostery są w cenie około 300 zł, o połowę tańsze są firmy EMOS (model
    P5605). Zna ktoś może ten termostat firmy EMOS? Coś ciekawego można na
    jego temat powiedzieć? Czy wart jest zakupu, czy lepiej dołożyć do
    Eurostera?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-09-20 14:43:46
    Temat: Re: termostat bezprzewodowy
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat powiedzieć? Czy wart jest zakupu, czy lepiej dołożyć do Eurostera?

    Mam EMOSa od końca zeszłego roku. Działa.
    Instrukcji obsługi EMOSa i Eurostera używam zamiennie, obie mozna ściągnąć i
    porównać - to są funkcjonalnie identyczne urządzenia :-)
    Może plastik obudowy w Eurosterze jest lepszy bo ten EMOSa taki sobie , no i
    Euroster ma hologram...

    TomekD

  • 3. Data: 2009-09-20 18:18:45
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 20-09-2009 o 16:43:46 TomekD <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam EMOSa od końca zeszłego roku. Działa.

    to najważniejsze ;) dzięki za odpowiedź. Pamiętam, że w zeszłym roku hitem
    był jakiś benq, czy coś takiego, ale podobno kiepsko działał...