  • 1. Data: 2009-07-08 06:51:51
    Temat: truskawki
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Zauważyłem, że moje truskawki puszczają wąsy, tj młode pędy z których
    zaczynają sie formować nowe krzaki. Powiedzcie mi prosze czy czekac aż te
    nowe krzaki sie ukorzenią (chcę z nich pozyskać kilka sadzonek) czy obcinać
    je odrazu ?

  • 2. Data: 2009-07-08 07:07:05
    Temat: Re: truskawki
    Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>

    On Wed, 8 Jul 2009, mz wrote:

> [...]
    > nowe krzaki sie ukorzenią (chcę z nich pozyskać kilka sadzonek) czy obcinać

    Lepiej poczekać az się ukorzenią.

    D.P.

  • 3. Data: 2009-07-08 07:37:53
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    mz pisze:
> [...]
    > nowe krzaki sie ukorzenią (chcę z nich pozyskać kilka sadzonek) czy obcinać

    Poczekać do aż się ukorzenią do II połowy sierpnia. To najlepszy termin
    na sadzenie truskawek.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 4. Data: 2009-07-08 22:23:08
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Zostaw tylko tyle ile Ci potrzeba, tych najladniejszych,
    najsilniejszych, reszte wycinaj
    Adam

  • 5. Data: 2009-07-15 11:15:09
    Od: madaged <o...@o...org>

    > Zauważyłem, że moje truskawki puszczają wąsy, tj młode pędy z których

    Chwalę się. Założyłem stronkę o ekologii http://www.omelkam.org/spis/spis.html
    . Nie ma tam o wąsach, ale są ciekawostki o truskawach
    http://www.omelkam.org/jarzegrusz/stronkaipl.html . O jerzębinogruszy,
    zygmarku, i o złotogłowie. Będzie więcej, choć nieregularnie.
    Zaglądnijcie czasami. Pozdrawiam wszystkich.

  • 6. Data: 2009-07-15 11:37:53
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    madaged wrote:
    > Chwalę się. Założyłem stronkę o ekologii http://www.omelkam.org/spis/spis.html

    czekam z niecierpliwością na artykuł o tym, jakie zioło przypalasz :-)

    --
    bartek

  • 7. Data: 2009-07-15 21:08:35
    Od: madaged <o...@o...org>

    > czekam z niecierpliwością na artykuł o tym, jakie zioło przypalasz :-)

    Cannabis indica subsp. very strong GMO ;-)