  • 1. Data: 2009-12-02 22:25:35
    Temat: uszczelnienie drzwi tarasu
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witam
    Mam teraz nieco czasu wieczorami
    i wykorzystując pogodę robię taras zewnetrzny
    Na teraz wygląda to tak:

    http://trawki.pl/images/dom/murek.JPG
    http://trawki.pl/images/dom/%9Cciezki2.JPG
    Muruję z kamieni zewnętrzny murek i zacząłem układać taras z kostki
    granitowej (tej dużej z rozbiórki ulic)
    Zacząłem od strony murku ale pora zacząć od domu bo im szerszym pasem
    sie idzie tym mniej przewalania kamieni
    Zastanawiam się jak najlepiej uszczelnić styk bruku z drzwiami tarasowymi?
    Są one od południowego zachodu i przy silniejszych wiatrach sporo wody
    spływa w dół po tym okienku (5,2m x 1,8m)
    Obawiam się, że nie wystarczy kamienie w tej wartwie osadzić na beton
    i póżniej wodoszczelną spoinę czy jakos inaczej?
    Jak macie u siebie to zrobione?
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/