  • 1. Data: 2009-08-26 06:24:38
    Temat: włamania - jak zapobiegać?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
    obecności domowników
    Czy tylko Warszawa jest tak wyróżniona?
    Nie wiem
    Jak to wygląda i jak zapobiegać?
    A kilka uwag jest tutaj
    http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3
    SJS

  • 2. Data: 2009-08-26 06:44:27
    Temat: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 08:24:38 +0200, SJS napisał(a):

    > W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
> [...]

    "Są dwa wyjścia:
    - nie posiadać niczego, co warte jest więcej niż kilkaset złotych. Ten
    rodzaj ,,bogactwa" musi być widoczny,
    - posiadać broń i umieć się nią posługiwać."

    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-08-26 10:49:27
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Aug 26, 8:24 am, "SJS" <s...@w...pl> wrote:
    > W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
> [...]

    Iść do psychiatry, paranoja we wczesnej fazie jest do wyleczenia, albo
    zamiast czytać bzdety zacząć samodzielnie myśleć.
    Jeśli zwykły alarm to za małe zabezpieczenie to jest znanych parę
    innych sposobów, dostosowanych cenowo do wartości chronionego majątku
    (część możliwości podana we wskazanym artykule, niektóre całkiem
    ciekawe).

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2009-08-27 05:29:25
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Wchodzi ich trzech do bloku, wiedzą wcześniej gdzie, niesą lewarek i
    kawałek odpornego klocka. Opierają klocek o ścianę, a o klocek lewarek który
    wypchnie drzwi, w okolicach zamka. Pompując lewarek wypychają drzwi taki
    lewarek może mieć siłę np. 12 ton . Wyjeżdżają wszystkie zamki, pręty,
    śruby, bez hałasu. Bez dobrego alarmu ani rusz - najpierw cichy -
    automatycznie dzwoniący do właściela mieszkania, policji, agencji ochrony, a
    następnie głośna syrena z autonomicznym zasilaniem i druga podobna z
    włącznikiem dźwiękowym zupełnie oddzielona i obudowana tak, aby nie można
    jej było czymkolwiek zneutralizować przez 15 minut.

  • 5. Data: 2009-08-27 08:59:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A jak to jest przy skrzydle drzwiowym otwieranym na zewnątrz (na korytarz klatki
    schodowej)?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-08-27 09:01:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    A jak to jest przy skrzydle drzwiowym otwieranym na zewnątrz (na korytarz
    klatki schodowej)?
    JaC

    Wypada z futryną

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-08-27 09:06:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    łóść
    ńł

  • 8. Data: 2009-08-27 10:04:45
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > A jak to jest przy skrzydle drzwiowym otwieranym na zewnątrz (na korytarz
    > klatki schodowej)?
    >

    > Wypada z futryną

    No tak ogólnikowo

    U mnie ani nie ma gdzie podeprzeć (no chyba że wstrzelą się podporą w beton
    w podłodze) ani nie wypadnie z futryną bo musieli by wcześniej przepchac
    metr muru nośnego (cegła)
    Ale jak będą zdeterminowani to nie ma bata, tylko że to cicho nie będzie

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2009-08-27 10:11:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chciałbym to zobaczyć dla ościeżnicy wbetonowanej lub prawidłowo wmurowanej na etapie
    wznoszenia budynku i drzwi powiedzmy gerda star s lub witeks cl (tu także dolny bolec
    w próg/w posadzkę)
    Może jakiś filmik jest?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-08-27 10:41:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >na etapie wznoszenia budynku i drzwi powiedzmy gerda star s lub witeks cl
    >(tu także >dolny bolec w próg/w posadzkę)

    Gerda czy jakaś inna chinszczyzna- prawie to samo róznica tylko w cenie;))

    A to i tak takie teoretyczne gdybanie gdyz tylko na prawde głupi złodziej
    wchodzi przez drzwi jak jest sporo innych możliwości.

    Krzysiek