  • 1. Data: 2010-10-12 18:17:58
    Temat: zabezpieczenie cyprysowców przed kradzieżą
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czy ktoś ma pomysł jak zabezpieczyć cyprysowce leylanda przed kradzieżą z
    działki, jakieś malowanie a może inne pomysły?

    Adi

  • 2. Data: 2010-10-12 18:34:25
    Temat: Re: zabezpieczenie cyprysowców przed kradzieżą
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 20:17:58 +0200, adi napisał(a):

    > czy ktoś ma pomysł jak zabezpieczyć cyprysowce leylanda przed kradzieżą z
    > działki, jakieś malowanie a może inne pomysły?
    >
    > Adi

    Płot pod napięciem.
    Wilcze doły.
    Miny.

    Nic innego nie skutkuje, o ile nie pilnujesz.

    Ale spróbuj obficie pociapać pnie od samej ziemi do wys. wzrostu człowieka
    silikonem dekarskim (najlepiej w jakimś neutralnym kolorze, najlepiej
    bezbarwnym) - on nie schnie, pozostaje lepki, więc może zniechęci
    złodzieja, bo zdobycz nie da się sprzedać raczej, a i z manipulowaniem nią
    będą kłopoty niejakie...

  • 3. Data: 2010-10-24 19:42:54
    Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > czy ktoś ma pomysł jak zabezpieczyć cyprysowce leylanda przed kradzieżą z
    > działki, jakieś malowanie a może inne pomysły?

    Nie wiem jaki u Ciebie klimat ale sugerowalbym raczej zabezpieczyc przed
    mrozem, bo jesli nie ukradna a przemarzna, to efekt i tak ten sam. Jesli tak
    tam kradna, to moze najlepiej ich tam nie sadzic w ogole (?)

    Pozdrawiam,
    Bpjea