  • 1. Data: 2013-04-01 05:57:37
    Temat: zabezpieczenie śmietnika przed lisami
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Macie jakiś sprawdzony sposób?
    "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-04-01 12:17:07
    Temat: Re: zabezpieczenie śmietnika przed lisami
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 05:57:37 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
> [...]
    >
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    >
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"

    Jasne. Najprostszy to dokarmiać w miejscach gdzie żyją. Im zima też daje po dupach.

  • 3. Data: 2013-04-01 12:48:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 05:57:37 +0200 osobnik zwany SJS napisał:

    > Macie jakiś sprawdzony sposób?
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"

    załóz im szyby pancerne wokół śmietnika

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-04-02 03:40:17
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 1 Kwi, 05:57, SJS <s...@p...pl> wrote:
> [...]
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"

    odstraszacz ultradźwiękowy

    pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2013-04-02 05:45:08
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-02 03:40, Piotr Boncza pisze:

    > odstraszacz ultradźwiękowy
    >
    > pozdrawiam Piotr

    albo 2 kwietnia

    --
    sjs

  • 6. Data: 2013-04-02 09:10:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakiś sprawdzony sposób?
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy ale
    > nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"

    Naprawdę ci to przeszkadza?

    Marek

  • 7. Data: 2013-04-02 09:30:37
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 09:10:02 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę ci to przeszkadza?
    >

    > Marek

    Ze wsi przyjechał do miasta i mu przeszkadza bo na wsi lisy przeszkadzają. Tylko że
    ojce mówili żeby kurnik pilnować a nie śmietnik. Jak kiedyś zobaczyłem lisa w mieście
    to byłem zaskoczony że nikogo to nie dziwi. Tym miastem był Londyn. Kaczki kiedyś tam
    widziałem jak szły przez ulicę. Zatrzymały ruch samochodów. Korek coraz większy a one
    sobie spokojnie idą jak po łące. Ludzie mają tam karmniki dla wiewiórek na
    parapetach. Jacyś dziwni ci angole. Przecież raz wystarczy zajebać wszystko co żywe i
    będzie spokój. Może różnica w podejściu wynika z tego że tutaj lisy i kaczki niczyje
    a tam królowej. I za kopnięcie może do lochu nie wrzucą ale sporo zapłacić trzeba
    będzie.

  • 8. Data: 2013-04-02 09:32:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 03:40:17 UTC+2 użytkownik Piotr Boncza napisał:

    > odstraszacz ultradźwiękowy
    >

    > pozdrawiam Piotr

    Lepiej kuchenka mikrofalowa. Wsadzasz do niej głowę i już nigdy nie będziesz miał
    podobnych pomysłów.

  • 9. Data: 2013-04-02 09:35:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2013-04-02 09:40:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 09:35:09 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > jak mnie zwykle wkurzasz to tym razem mi sie to co napisałeś spodobało :)

    A ja myślę e nieźle Was dziadek Siudalski wkręcił na prima aprilis;)