  • 1. Data: 2010-07-05 10:07:47
    Temat: zalewanie Terivy
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Zbliżam się do etapu zalewaniu stropu Teriva. Temat zbrojenia, belek,
    pustaków, wibrowania jest jasny.
    Nie wiem jednak jak uzyskać równą, taką samą wysokośc nadbetonu (3 cm).

    Myślę o przykręceniu do pustaków profili UD30 (wyskośc 27 mm + jakaś
    podkładka 3mm) i wylaniu betonu do ich wyskości. Potem przy pomocy łaty
    opartej na owych profilach wyrównałbym powierzchnie.

    A może są inne, łatwiejsze i sprawdzone sposoby?

    pozdrawiam serdecznie
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2010-07-05 10:57:36
    Temat: Re: zalewanie Terivy
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Lip, 12:07, Marras <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > opartej na owych profilach wyrównałbym powierzchnie.
    >
    > A może są inne, łatwiejsze i sprawdzone sposoby?

    Zamow (tudziez kaz sobie przywiezc) w betoniarni listwe wibracyjna -
    taka 1,5m przynajmniej. Jak wyrownaja - bedzie rowno :) Za bardzo
    aptekarsko do tego podchodzisz - to nie jest wylewka zeby ja rownac,
    gladzic, cackac i moze jeszcze zacierac ?:-) Ja robilem stropy
    monolityczne - dwa po 170m2, grubosci 12 i 14cm i wszystko zamknelo
    sie z tolerancja do 2cm na calej dlugosci stropu, co uwazam za
    wysmienity wynik. Wazne, zeby plaszczyzna byla rowna, bo na niej
    bedziesz ukladal styro, dopiero panowie od wylewek beda sie musieli
    popisac :) Co pare metrow sprawdzisz sobie pretem czy jest te min. 3cm
    i tyle. Beton pod listwa wibrujaca bedzie sam sie poziomowal.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-07-06 07:53:27
    Od: Marras <m...@g...pl>

    On 05.07.2010 12:57, Adam Szendzielorz wrote:

> [...]
    > popisac :) Co pare metrow sprawdzisz sobie pretem czy jest te min. 3cm
    > i tyle. Beton pod listwa wibrujaca bedzie sam sie poziomowal.

    Dzięki!
    Listwa juz zarezerwowana. Teraz zbroimy, układamy pustaki, a nastęnie
    działamy z betonem :)
    Czy konieczne jest używanie wibratora z buławą jeśli będę używał listwy
    wibracyjnej?
    Podejrzewam, że nad belkami i we wieńcu na pewno nie zaszkodzi.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2010-07-06 09:07:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Lip, 09:53, Marras <m...@g...pl> wrote:

    > Czy konieczne jest używanie wibratora z buławą jeśli będę używał listwy
    > wibracyjnej?
    > Podejrzewam, że nad belkami i we wieńcu na pewno nie zaszkodzi.

    Jak najbardziej wskazane! Ja akurat bulawowego nie mialem i w belkach
    "dzgalismy" drewniana lata dosc dlugo i mocno - wyszlo jak nalezy,
    beton wszedl we wszystkie zakamarki, belka jest cala wypelniona bez
    dziur i szpar, solidna i mocna :) Ale jak masz mozliwosc - to biez,
    mniej sie narobicie a efekt bedzie jeszcze lepszy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.