-
1. Data: 2009-11-04 07:29:29
Temat: zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Od: "yapann" <y...@o...pl>
czy zawory grzejnikowe które mają skalę od 2 do 5, pozwalają na całkowite
zakręcenie ogrzewania, czy na zimę trzeba zatrzymac kotłownię? Na czym
polega ten patent?
-
2. Data: 2009-11-08 00:31:57
Temat: Re: zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>
Masz na mysli zawory, czy głowice?
JaC
-----
> czy zawory grzejnikowe które mają skalę od 2 do 5, pozwalają na całkowite
zakręcenie ogrzewania?
-
3. Data: 2009-11-08 15:47:17
Temat: Re: zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Od: "yapann" <y...@o...pl>
> Masz na mysli zawory, czy głowice?
nieststy nie wiem :)
takie pokrętła regulacyjne zamontowane na rurze wpadającej do kaloryfera
powiedzialno mi, że na dwójce ma być minimum nagrzania, ze względu na
politykę grzania się od sąsiadów. U mnie jednak jest na dwójce chłodny
kaloryfer (nie odnotowałam też zużycia na liczniku w ciągu 2 dni) - czy są
źle zamontowane?
-
4. Data: 2009-11-08 15:54:07
Temat: Re: zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Od: "Prawusek" <p...@i...pl>
"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
news:hd6pq7$cde$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> > Masz na mysli zawory, czy głowice?
>
> nieststy nie wiem :)
> takie pokrętła regulacyjne zamontowane na rurze wpadającej do kaloryfera
>
> powiedzialno mi, że na dwójce ma być minimum nagrzania, ze względu na
> politykę grzania się od sąsiadów. U mnie jednak jest na dwójce chłodny
> kaloryfer (nie odnotowałam też zużycia na liczniku w ciągu 2 dni) - czy są
> źle zamontowane?
Pod głowicą jest regulacja zgrubna. Trzeba ją zdjąć i wyregulować w/g
instrukcji producenta. Teoretycznie tak, aby 6 (max) oznaczała całkowite
otwarcie. Gdyby było zbyt gorąco i brakowałoby pozycji "0", czy nawet "-1"
na głowicy trzeba bardziej zdusić tą zgrubną regulacją.
-
5. Data: 2009-11-08 17:40:15
Temat: Re: zawory grzejniwkowe - regulacja od 2jki
Od: "yapann" <y...@o...pl>
"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
news:hd6q8s$cm8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Pod głowicą jest regulacja zgrubna. Trzeba ją zdjąć i wyregulować w/g
dzięki