  • 1. Data: 2012-01-30 15:23:44
    Temat: zima
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Jest mróz, nie ma śniegu. Wiosenne cebulkowe kwiaty zdążyły przed mrozem
    powychodzić na kilka cm, czy już całkiem stracone?

    Tymczasem przylecieli do karmników stali klienci:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44bddda6bf255abb
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fd2fc93107f1023
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e87349fe890ea2e1
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44bddda6bf255abb
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d41a431681a10bcd
    .html
    Inni też, ale nie zdążyłam złapać w obiektyw.
    --
    B.

  • 2. Data: 2012-01-30 15:25:39
    Temat: Re: zima
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 16:23:44 +0100, Bbjk napisał(a):

> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d41a431681a10bcd
    .html
    > Inni też, ale nie zdążyłam złapać w obiektyw.

    To leć.
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-01-31 09:32:54
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Jest mróz, nie ma śniegu. Wiosenne cebulkowe kwiaty zdążyły przed mrozem
    > powychodzić na kilka cm, czy już całkiem stracone?

    Hejka. U mnie śniegu dużo ale w nocy -20C.
    Pozdrawiam siarczyście Ja...cki
    PS Super zdjątka. :-)

  • 4. Data: 2012-01-31 18:23:31
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d41a431681a10bcd
    .html
    > Inni też, ale nie zdążyłam złapać w obiektyw.

    Poradzą sobie. Bez większych problemów będą cieszyć Twoje oczy.
    Przy tak dobrym sprzęcie foto, proponowałbym ustawić (wprowadzić ręcznie) do
    tego rodzaju zdjęć czułość 200 ISO (400 max). W ten sposób uzyskasz lepsze
    parametry przysłony i czasu ekspozycji. W efekcie zdjęcia będą jeszcze
    bardziej "żyletkowo" ostre.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 5. Data: 2012-01-31 20:37:25
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-31 19:23, skryba pisze:

    > Poradzą sobie. Bez większych problemów będą cieszyć Twoje oczy.

    Na to liczę :)

> [...]
    > tego rodzaju zdjęć czułość 200 ISO (400 max). W ten sposób uzyskasz lepsze
    > parametry przysłony i czasu ekspozycji. W efekcie zdjęcia będą jeszcze

    Dzięki, spróbuję, te zdjęcia robiłam obiektywem 150-500 mm f/5 - 6.3,
    czyli o średniej jasności, stąd większa czułość. Jutro przetestuję mniejszą.
    --
    B.

  • 6. Data: 2012-01-31 22:21:58
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-01-31 21:37, Bbjk pisze:

    > Dzięki, spróbuję, te zdjęcia robiłam obiektywem 150-500 mm f/5 - 6.3,
    > czyli o średniej jasności, stąd większa czułość. Jutro przetestuję
    > mniejszą.
    :)
    Piękne fotki
    Jak będziesz jechała to weź koniecznie aparat z sobą
    a napewno znajdziesz cos do sfocenia
    :)
    Teraz coprawda trawki lekko sponiewierane mrozami
    http://trawki.pl/images/trawy/Sesleria%20caurela%20z
    imowo%20jesienna%20m.JPG

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 7. Data: 2012-02-01 08:21:34
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-31 23:21, Tadeusz Smal pisze:

    > Jak będziesz jechała to weź koniecznie aparat z sobą

    Dzięki, wezmę, Buk jest wyjątkowo fotogeniczny. Uliczka Mury to jak
    scenografia do filmu.

    > a napewno znajdziesz cos do sfocenia

    Na Twoje trawko to obiektyw makro wezmę, a teraz w szronie jak koronki
    pewnie wyglądają.
    --
    B.

  • 8. Data: 2012-02-01 09:04:54
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-01 09:21, Bbjk pisze:

    > Dzięki, wezmę, Buk jest wyjątkowo fotogeniczny. Uliczka Mury to jak
    > scenografia do filmu.
    :)
    Dla mnie Mury to pożydowskie ruderki

    > Na Twoje trawko to obiektyw makro wezmę, a teraz w szronie jak koronki
    > pewnie wyglądają.
    :)
    Podobnież w naturze kobiet leży upodobanie do koncentrowania się na
    jednym szczególe?
    :)))))
    Ja mam niby obiktyw macro do swojego nikona ale w porównaniu do
    rozdzielczości Twojego to obiektywik ale i tak praktycznie go nie
    zakładam bo jakby bardziej podobają mi się fotki "pejzażowe" z innymi
    trawami w tle.
    Zdecydowanie też wolę lato czy wczesną jesień ale parę takich oszronionych
    http://trawki.pl/images/trawy/kostrzewy.JPG
    http://trawki.pl/images/trawy/jesienne.JPG
    http://trawki.pl/images/trawy/oszronione_penisetum_a
    loecuroides.JPG

  • 9. Data: 2012-02-01 14:01:36
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    skryba wrote:

> [...]
    > sposób uzyskasz lepsze parametry przysłony i czasu ekspozycji. W
    > efekcie zdjęcia będą jeszcze bardziej "żyletkowo" ostre.

    Dawniej, robiąc zdjęcia na filmach regułą było: im mniejsza czułość - tym
    mniejsze ziarno i lepsza jakość, oraz im mniejsza przysłona - tym lepsza
    ostrość i głębia. To drugie dalej chyba musi być niezmienne, bo to optyka.

    moon

  • 10. Data: 2012-02-02 09:57:55
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    Moon <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > ostrość i głębia. To drugie dalej chyba musi być niezmienne, bo to optyka.

    Do tego odnosiła się moja sugestia, której jednak nie chciałem rozwijać, bo to
    cała oddzielna dziedzina, na temat której można by ho,ho a może jeszcze
    więcej.:-))

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba