-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... domu. Drugim bardzo ważnym źródłem klientów dla biur nieruchomości są ich dotychczasowi klienci. Ci – zadowoleni z profesjonalnej obsługi dokonanej transakcji – polecają biuro lub konkretnego pośrednika swoim bliskim, przyjaciołom i znajomym. W ten sposób stają się żywą i – zdaniem blisko 29% pośredników – najbardziej skuteczną reklamą. Stosunkowo ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... inwestycji. Mirosław Łoziński, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa Dla potencjalnego nabywcy bardzo istotną formą komunikacji marketingowej jest perfekcyjnie przygotowane biuro sprzedaży, reklama zewnętrzna i wizualizacje inwestycji. Działania, które podejmujemy wraz z naszymi partnerami służą dotarciu do bardzo szerokiej grupy odbiorców ...
-
Idealny moment na inwestowanie w nieruchomości
... i dopilnuje bezpieczeństwa transakcji. Wybierając biuro i pośrednika warto sprawdzić jego opinie w internecie i dowiedzieć się kilku szczegółów, np. jak długo biuro działa, czy jest skuteczne ... wprowadzania nowej marki na rynek, jak i niższe koszty reklam przy dużych zamówieniach sieciowych. Specyfika branży nieruchomości wymaga od zainteresowanych ...