-
Co deweloperzy mówią o sprzedaży?
... i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Pierwszą połowę roku zamknęliśmy na poziomie 733 sprzedanych lokali wobec 723 w analogicznym okresie ubiegłego roku. Prognozy na kolejne kwartały są równie obiecujące. W całym 2016 roku spodziewamy się sprzedaży na poziomie nie niższym niż w ubiegłym roku. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu ...
-
Co mówią deweloperzy o sprzedaży mieszkań w 2017 roku?
... sprzedaży 1268 mieszkań, 1026 we Wrocławiu i 242 w Krakowie. Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest Grupa Kapitałowa Home Invest w 2017 roku osiągnęła zadowalające wyniki sprzedaży ... w dobrze skomunikowanych rejonach stolicy. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Kolejny rok zrealizowaliśmy założone ...
-
Gdzie po gotowe mieszkania od deweloperów?
... ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Budnex Zainteresowanie naszymi inwestycjami jest na tyle duże, że możemy mówić o pojedynczych wolnych mieszkaniach i to nie we wszystkich miastach, w których realizujemy inwestycje. W Poznaniu w inwestycji Starołęcka Dolina w sprzedaży ... . Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Staramy się dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem mieszkań przede wszystkim za pośrednictwem internetu i podczas dni otwartych w naszych biurach sprzedaży. Nasz dział marketingu ... których rokrocznie uczestniczymy. Agnieszka Borowczyk, specjalista ds. Marketingu Online w Allcon Osiedla Nie ma ...
-
Premiery u deweloperów: gdzie i u kogo nowe inwestycje?
... sprzedaży w bieżącym roku jest nasza pierwsza inwestycja zagraniczna w Berlinie, w ramach której w 9 budynkach zaoferujemy 120 lokali mieszkalnych. Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A. W tym roku do sprzedaży ... przy ulicy Nakielskiej. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment W Krakowie powstaje drugi ...
-
O gotowe mieszkania może być trudno
... trzypokojowe oraz lokale usługowe. Ceny mieszkań w naszych inwestycjach zazwyczaj rosną wraz z postępem prac budowlanych. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nie mamy w sprzedaży żadnych gotowych mieszkań. Wszystkie lokale wyprzedają się na etapie realizacji inwestycji, a niektóre jak na przykład w krakowskich inwestycjach ...
-
Czy to już moda na droższe i duże mieszkania?
... więcej za imponujący widok z okien. Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates Klienci preferują mieszkania z większą liczbą pomieszczeń ... kilka procent w porównaniu z lokalami jedno i dwupokojowymi. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nie notujemy zwiększonego popytu na droższe i większe mieszkania ...
-
Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów?
... zainteresowanie większymi lokalami, trzy i czteropokojowymi. Monika Golec, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Budnex W tym przypadku od lat trendy są niezmienne. ... specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development W przeważającej części realizowanych przez nas projektów największym zainteresowaniem w pierwszej fazie sprzedaży ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... szybko dostać się do centrum stolicy. Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu ROBYG SA Na polskim rynku mieszkaniowym od wielu lat popyt ... np. dla rodziny, też są szybko rezerwowane w naszych inwestycjach. Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu i reklamy w firmie Greenbud Development Nie decyduje jeden konkretny czynnik. Kluczowe ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... marketingu w naszej firmie jest promocja oferty na portalach ogłoszeniowych o tematyce nieruchomości, mailingi i banery. Zainteresowanie zakupem zdecydowanie wzrasta, gdy wprowadzamy promocję, w której oferujemy obniżkę cen mieszkań. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu ...
-
Od kogo kupimy luksusowe apartamenty?
... sprzedaży unikatową w skali Wrocławia inwestycję w miejscu dawnego Browaru Piastowskiego. W ofercie znajdą się, zarówno mieszkania i apartamenty, jak i lofty w XIX-wiecznych budynkach przemysłowych. Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży ... etapie opracowania. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nasze inwestycje ...
-
Jakie inwestycje mieszkaniowe wejdą na rynek wiosną?
... Ostrowska, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding SA. W pierwszej połowie roku planujemy wprowadzić do sprzedaży apartamenty w nowym ... na Ursynowie, które cieszą się wielką popularnością nabywców. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment W Krakowie przygotowujemy na wiosnę nową ...
-
Jak szła sprzedaż mieszkań w I poł. 2018 r.?
... roku. Zarówno ilość wizyt w biurach sprzedaży, jak i ilość zapytań mailowych, czy telefonicznych jest na zadowalająco wysokim poziomie. Jest to związane z wprowadzeniem do sprzedaży w ostatnim okresie, dwóch nowych etapów inwestycji Lifetown i Next Ursus. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Sprzedaż mieszkań w pierwszym ...
-
Ile nowych mieszkań oferują deweloperzy?
... Polska Nasza oferta zwiększyła się dzięki wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych etapów inwestycji Lifetown i Next Ursus. Jeszcze większy wzrost planujemy w drugiej połowie roku w związku z uruchomieniem nowych inwestycji w Warszawie i Poznaniu. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Podaż w naszej firmie jest mniejsza, ale ...
-
Czy można liczyć na wakacyjne promocje u deweloperów?
... realne jest znalezienie w Warszawie mieszkania do wynajmu w tej cenie. Monika Foremniak, specjalista ds. sprzedaży mieszkań w firmie Peira Planujemy letnie promocje dla naszych klientów ... sprzedaż mieszkań w okresie przedwakacyjnym i już wtedy pojawiają się promocje. Weronika Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Nie planujemy ...
-
Inwestycyjny zakup nieruchomości: czym kierują się kupujący?
... Jagiełły 6 to rewitalizacja kamienicy z 1905 roku. Monika Golec, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Klienci, którzy kupują mieszkanie w celach ... jedna z najlepszych inwestycyjnych okazji w Warszawie. Marta Zienkiewicz, Specjalista ds. Sprzedaży Duda Development Oczywiście najważniejszym kryterium oceny każdej inwestycji jest ...
-
Spekulacyjny zakup mieszkania: standard czy wyjątek?
... . Nie obserwujemy jednak wzrostu tego trendu. Nasz system sprzedaży oparty o atrakcyjne promocje może stanowić swego rodzaju zachętę do zakupu większej ilości mieszkań. Tym bardziej, że umowy deweloperskie nie zawierają zakazu wykonywania cesji. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Zdarzają się klienci inwestycyjni, którzy ...
-
Deweloperzy mówią, jak sprzedawały się nowe mieszkania
... ds. sprzedaży w Wawel Service Pierwsza połowa roku była bardzo udana dla Wawel Service. Pomimo, że nie oddaliśmy do użytku nowej inwestycji, otrzymaliśmy całkiem niezły wynik sprzedażowy. Spodziewamy się, że poprawimy go, kiedy do oferty wprowadzimy nowe projekty. Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży ... specjalista ds. marketingu w Activ ...
-
Pośrednik nieruchomości a Internet
... oferty sprzedaży nieruchomości. - Profile eksperckie są jednym z głównych elementów internetowego marketingu. Chodzi o to, żeby dać klientowi poczucie, że agent do którego trafił jest rzeczywiście fachowcem, że ma uznanie i rekomendacje od innych ludzi, których już wcześniej obsługiwał, tłumaczy Marek Dornowski, specjalista ds. marketingu ...
-
Osiedle Przyjazne w Skórzewie
... sprzedaży domy szeregowe z nową, mniejszą powierzchnią, a co za tym idzie bardziej atrakcyjną ceną. Na Osiedlu " ... oknach na parterze, drzwi antywłamaniowe oraz wielostrefowe systemy alarmowe - mówi Paweł Grzegorczyk, specjalista ds. marketingu Przedsiębiorstwa A. Grzegorczyk. Mieszkańcy Osiedla „Przyjaznego” w Skórzewie nie będą musieli martwić się ...
-
Konopnicka City Park prawie wyprzedana
... sześciopiętrowych budynków, a w nich 347 mieszkań o zróżnicowanych metrażach. Obecnie w sprzedaży pozostało już tylko 10% lokali. 90 proc. sprzedanych mieszkań ... decyduje się także na zakup mieszkania pod wynajem – mówi Monika Kudełko specjalista ds. marketingu w firmie Activ Investment. Rozpoczęły się prace ziemne Budowa oficjalnie rozpoczęła ...
-
Rynek pierwotny. Ile mieszkań kupujemy za gotówkę?
... ds. nieruchomości Grupy Partner Przy standardowych inwestycjach mieszkaniowych ok. 50 procent, w przypadku Nadolnika ok. 80 procent za gotówkę, w tym znaczna część to klient inwestycyjny. Marek Smogór, Reprezentujący Quadro Development Mniej więcej 1/3 na kredyt i 2/3 za gotówkę. Hanna Brygier, Specjalista ds. marketingu ...
-
Jak duże mieszkania oferują deweloperzy?
... , dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates W minionych tygodniach sprzedaliśmy ostatnie mieszkania w inwestycji Apartamenty Krasińskiego w Warszawie. Duże mieszkania, w metrażu około 93 mkw. znajdą się w ofercie planowanej przez nas inwestycji przy ulicy Nakielskiej na warszawskiej Woli. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ ...
-
Duże mieszkania w ofercie deweloperów. Czy jest w czym wybierać?
... celach inwestycyjnych. Małgorzata Ostrowska, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Największe dostępne mieszkania w osiedlu ... mieszkania o metrażu od 65 do 100 mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Na razie nie obserwujemy wzrostu zainteresowania większymi mieszkaniami, ...
-
Do kogo po gotowe mieszkania?
... czteropokojowych. Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service Gotowe do odbioru mieszkania możemy zaoferować w pierwszym etapie inwestycji Piasta Park zlokalizowanej w Krakowie. W osiedlu dostępne są mieszkania dwu i trzypokojowe o powierzchni od 45 mkw. do 66 mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment W naszych ...
-
Jak dni otwarte wpływają na zakup nieruchomości?
... sprzedaży i pozyskiwania kontaktów do potencjalnych klientów. Monika Golec, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Nasze doświadczenie pokazuje, że dużo bardziej efektywne jest dopasowanie się do klienta. Stąd w miejsce organizowania Dni Otwartych, kiedy to klienci dopasowują się do nas, my preferujemy model, w którym biura sprzedaży ...
-
Czy z zakupem mieszkania czekamy do jesieni?
... ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Początek wakacji to zbyt wczesna pora by prognozować wpływ sezonu urlopowego na zainteresowanie nowymi mieszkaniami, tym bardziej że nasze biura sprzedaży ... to skutkuje zwiększonym zainteresowaniem naszą ofertą. Magdalena Błaszkowiak – Pepel, specjalista ds. sprzedaży z biura Greenbud Development Wakacje to ...
-
Jak szybko rosną ceny mieszkań
... sprzedaży nowych lokali jest zdecydowanie mniejsza różnorodność oferty i lokalizacji oferowanych przez deweloperów oraz brak gotowych mieszkań w ofercie. Cena jest oczywiście ważnym czynnikiem, jednak nie sądzę, by w obecnej sytuacji znacząco wpływała na brak decyzji o zakupie mieszkania. Monika Golec, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży ...
-
Jak duże mieszkania znajdziemy u deweloperów?
... specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Duże mieszkania, które mamy w ofercie mają metraż 80 mkw. Klienci mogą je znaleźć we wrocławskiej inwestycji Nowa Inspiracja i projekcie Nowe Żerniki. Można je kupić w cenie 6800 zł/mkw. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds ...
-
Ile kosztuje lokal użytkowy na terenie nowego osiedla?
... marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. W części naszych inwestycji, w celu zapewnienia mieszkańcom podstawowych usług, oferujemy powierzchnie handlowo-usługowe. W ramach etapu E warszawskiej inwestycji Bliska Wola, do sprzedaży ... za metr. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Lokale handlowo-usługowe mamy ...
-
Inwestycja w mieszkanie na wynajem? Zobacz, co mają dla ciebie deweloperzy
... . W ofercie znajduje się wiele mieszkań z zamkniętą kuchnią, które są poszukiwane przez inwestorów. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Mieszkania nabywane pod wynajem stanowią nawet 60 proc. naszej sprzedaży. Stąd też przywiązujemy bardzo dużą wagę do tego jak są projektowane nasze inwestycje. Najlepszym przykładem ...
-
Czy deweloperzy mają gotowe mieszkania?
... je wybierają. Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates Wszystkie gotowe mieszkania w dotychczas zrealizowanych przez nas inwestycjach w Warszawie zostały sprzedane, zarówno w inwestycji Capital Art Apartments, jak i ConceptHouse Mokotów. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nie posiadamy żadnych ...
-
Czy są chętni na mieszkanie pod klucz?
... opcją i wolą sami zagospodarowywać wnętrza. Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates Obserwujemy rosnące zainteresowane wykańczaniem mieszkań pod ... względu na kilkuletnią gwarancję i rzetelność wykonania. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Nasi klienci nie wyrażają żadnego zainteresowania gotowymi ...
-
Co nowego u deweloperów? Do kogo po nowe mieszkania?
... pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. W tym roku do naszej oferty weszła inwestycja Hanza Tower w Szczecinie. To nasz prestiżowy projekt, który cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących. Średnia cena mieszkań o powierzchni 42 mkw. w tej inwestycji wynosi około 386 tys. zł brutto. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu ...
-
Ile kosztuje kawalerka od dewelopera?
... większą rolę. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Od wielu lat oferujemy klientom szeroki wybór, zarówno kawalerek, jak i mieszkań dwupokojowych, które mamy w sprzedaży we wszystkich inwestycjach. Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Zawsze staramy ...