  • 51. Data: 2016-05-13 14:56:02
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 14:19, Kris pisze:

    > Jerzyk bliźniego;)
    > A na temat "budowania" się tu kiedyś wypowiedziałeś?

    a co to ma do rzeczy?
    żeby czytać i obserwować grupę to trzeba mieć u Ciebie wykupiony
    abonament? to sry
    szukam porad na temat, a tu wszędzie polityka.

  • 52. Data: 2016-05-13 15:06:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 maja 2016 14:56:23 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > a co to ma do rzeczy?
    > żeby czytać i obserwować grupę to trzeba mieć u Ciebie wykupiony
    > abonament? to sry
    > szukam porad na temat, a tu wszędzie polityka.

    Joz sam tytuł wątku sugeruje ze o budowaniu raczej nie będzie wis nerwowy to mogłeś
    odpuścić czytanie.
    A tak zrobiłeś dwa dodatkowe wpisy, zresztą nie na temat grupy;)

  • 53. Data: 2016-05-13 15:08:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-13 o 14:56, Dawid pisze:

    > a co to ma do rzeczy?
    > żeby czytać i obserwować grupę to trzeba mieć u Ciebie wykupiony
    > abonament? to sry
    > szukam porad na temat, a tu wszędzie polityka.

    Porad na temat "200 tysiecy kodowcow"?

  • 54. Data: 2016-05-13 15:08:33
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 15:06, Kris pisze:

    > Joz sam tytuł wątku sugeruje ze o budowaniu raczej nie będzie wis nerwowy to mogłeś
    odpuścić czytanie.
    > A tak zrobiłeś dwa dodatkowe wpisy, zresztą nie na temat grupy;)

    przepraszam szanownego admina i już więcej tu nie zajrzę

  • 55. Data: 2016-05-13 15:22:40
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szwejk by odpowiedzial" ja tam panie obercostam tej kasy co jej niby brakuje nigdy
    nie liczylem. To nie wiem czy ona jest czy jej nie ma. Ale wiem ze jak nie zaplaci
    sie sto tysiecy za logo na ekologicznym olowku to te sto tysiecy zostanie". Myk w tym
    ze wbrew twierdzeniom idiotow Szwejk jest madry.

  • 56. Data: 2016-05-13 15:25:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Szwejk by odpowiedzial" ja tam panie obercostam tej kasy co jej niby brakuje nigdy
    nie liczylem. To nie wiem czy ona jest czy jej nie ma.

    ale to nie przeszkadza Ci się wypowiadać na jej temat

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2016-05-13 15:56:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-13 o 15:25, masti pisze:

    nie liczylem. To nie wiem czy ona jest czy jej nie ma.

    > ale to nie przeszkadza Ci się wypowiadać na jej temat

    Tyle, ze na ten rok to ona jest. Z aukcji LTE.

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2016-05-13 16:15:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale ja o kasie ktora zaplacono za logo na olowkach ekologicznych wyprodukowanych w
    ramach programu Innowacyjna Polska. Ta kasa byla i zostala zmarnowana.

  • 59. Data: 2016-05-13 18:07:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Ale ja o kasie ktora zaplacono za logo na olowkach ekologicznych wyprodukowanych w
    ramach programu Innowacyjna Polska. Ta kasa byla i zostala zmarnowana.

    twierdziłeś przed chwilą, że nie wiesz

  • 60. Data: 2016-05-13 18:14:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O tej co byla wiem. O tej co ma jej w przyszlosci nie byc nie wiem. A sa tacy co i o
    tej z przyszlosci wiedza ze jej nie bedzie. Wizjonerzy jacys albo pierdolnieci.