  • 11. Data: 2013-10-29 09:40:05
    Temat: Re: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 09:07:58 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Pytanie czego oczekujesz. Jeśli chcesz się czuć jak w kinie to zrób dużo
    > popcornu, nie wietrz pokoju i poproś kogoś by hałasował :-)

    Etam - do kin gdzie chodze (multikino i cinema city w Rybniku) raczej takich
    scen nie kojarze. Jest kulturka :)

    > A na poważnie różnica jest taka w kinie zwykle jest całkowicie ciemno i nic
    > nas nie rozprasza, a w domu większość ludzi ogląda filmy przy zapalonym
    > świetle, albo w półmroku. Jak masz 5 głośników lub 5.1 i całkowitą ciemność
    > to nawet na małym 3m ekranie wrażenie jest takie samo jak w kinie - bo

    No mam sensowne 5.1, a miejsce pod projektor - w specjalnym pomieszczeniu w
    piwnicy -> od sciany gdzie bedzie wisial do "ekranu" jest kolo 5-6m,
    a "ekran" ma ~6m. Cale pomieszczenie 40m2, wysokie na 2,7m, ciemnia idealna,
    bo nie mam w piwnicy ani jednego okna. Perfekt warunki do kina domowego :-)
    Tylko projektora jeszcze nie mam ;(

    > Jak masz możliwość to pożycz od kogoś rzutnik na kilka dni i przetestuj. Ja

    Chyba musze tak zrobic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-10-29 09:47:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-29 09:40, Adam wrote:

    > Chyba musze tak zrobic :)
    > pozdr.

    Projektor fajna sprawa, od czasu do czasu pożyczam z pracy, ale jednak
    kina nie zastąpi.
    Nie ta skala.
    Jest jednak na tyle dobrze, że coraz rzadziej wybieram się do kina ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 13. Data: 2013-10-29 09:56:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Etam - do kin gdzie chodze (multikino i cinema city w Rybniku) raczej
    > takich
    > scen nie kojarze. Jest kulturka :)

    Ja najczęściej chodzę do Multikina w Zabrzu i tam codziennością jest rozmowa
    prze telefon z wstawkami "nie mogę gadać bo w kinie jestem" po czym dalsza
    rozmową :-)

    [ciach]

> [...]
    > idealna,
    > bo nie mam w piwnicy ani jednego okna. Perfekt warunki do kina domowego

    No to masz super warunki. U mnie projektor jest w salonie, więc trzeba go
    najpierw zaciemniać.

    > Tylko projektora jeszcze nie mam ;(

    Jakbym miał takie warunki to bym się nawet 5 minut nie zastanawiał.

    > Chyba musze tak zrobic :)

    Jak się pospieszysz to będziesz miał gotowy pomysł na prezent na święta.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-10-29 10:39:03
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2013-10-28 22:19, Budyń pisze:

    > a ja załuje ze poszedłem na 3d :-) Efekty nic nie wnoszą do tego filmu a
    > okulary są wkur...ce.

    A ja ledwie sie uchylilem przed jednym odlamkiem. Film o niczym,
    ale 3d wgania pod fotel.
    --
    A S

  • 15. Data: 2013-10-29 15:04:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:28:00 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

    >Czy ja wiem - dla mnie nie ma az tak wielkiej roznicy czy ogladam divixa
    >z dvdripa czy z BD 720 czy 1080p nawet, zeby takiego BD Ripa wyswietlic
    >z pelna rozdzialka to chyba w ogole trzebaby jakis drozszy projektor
    >kupic :) Przy 50' ogladanych z ~3m mi spokojnie jakosc DVD wystarcza,
    >chyba wazniejszy dla mnie jest jednak porzadny dzwiek :-) No ale nie wiem
    >faktycznie jak to by sie mialo do projektora i ekranu ~3,5-4mb szerokiego
    >;)

    I tyle sie napisales, zeby podsumowac, ze nie masz pojecia o czym piszesz?

  • 16. Data: 2013-10-29 15:06:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    >
    > a ja załuje ze poszedłem na 3d :-) Efekty nic nie wnoszą do tego filmu a
    > okulary są wkur...ce.

    No bez 3d to bym chyba wyszedl w polowie. W tym filmie tylko obrazki maja
    sens. Oczywiscie IMAX bo w lufcikowym 3d, pewnie nie za bardzo.

  • 17. Data: 2013-10-29 15:08:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Projektor fajna sprawa, od czasu do czasu pożyczam z pracy, ale jednak
    > kina nie zastąpi.
    > Nie ta skala.

    Czlowieku, przeciez nie ma znaczenia wielkosc, tylko kat jaki zajmuje obraz.

  • 18. Data: 2013-10-29 21:29:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1707682/bylem-w-kinie-widz
    ialem-reklamy/

    od dawna uważam że w dzisiejszych czasach nie ma sensu miec żadnych obiekcji
    przed piratowaniem i oglądaniem tego co sie chce wtedy kiedy się chce i jak
    sie chce.

    Do puki dostawcy kontentu multimedialnego nie pojmą że czasy sie zmieniły to
    miejmy ich w dupię.

    Oni wcale nie mają ochoty być uczciwi w stosunku do nas, oni naj chcą jeb***
    w kazdą stornę więc sorry ale czuje sie zwolnony z szanowania ich praw.

    Obraz w kinach jest gówniany, często nie ma ostrości, reklam tyle że seanse
    powinny być darmowe,

  • 19. Data: 2013-10-29 21:31:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > kupic :) Przy 50' ogladanych z ~3m mi spokojnie jakosc DVD wystarcza,
    > chyba wazniejszy dla mnie jest jednak porzadny dzwiek :-) No ale nie

    Prawda jest taka, że dawno już dojżałem do jednego... nie jakość jest tak
    ważna jak zawartość filmu.

  • 20. Data: 2013-10-31 22:17:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > a ja załuje ze poszedłem na 3d :-) Efekty nic nie wnoszą do tego filmu a
    > okulary są wkur...ce.

    Tu masz rację, strasznie mnie denerwują dwie rzeczy. Raz że są zawsze
    brudne, a dwa że nie zakrywają boków i widzę światło rozproszone.
    Domowe lepsze, ale efekty niestety nie takie jak w kinie.

    Miłego.
    Irek.N.