  • 11. Data: 2016-06-17 16:31:20
    Temat: Re: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach.
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 16:26, Pete pisze:

    > Matryca 800x600 też potrafi wyświetlić sygnał TV. Ja tylko sugeruję, że
    > jakość tego obrazu będzie do d...

    Szczerze? Miałem kiedyś na chwilę pożyczony projektor od kumpla. Jakiś
    stary Benq. Miał natywną rozdzielczość 800x600, ale dało radę ustawić
    1024x768. Rzuciłem to sobie na ścianę i oglądaliśmy tak filmy.
    Oczywiście, można by się do wielu rzeczy doczepić dokładnie analizując
    obraz, ale... oglądało się świetnie. Filmy były super, mecz piłki nożnej
    bombowy i do tego ten wieeeelki obraz na dobrze koło 100".
    Więc oczywiście, że znajdzie się pewnie wiele rzeczy do wybrzydzania,
    ale tak naprawdę, to podejrzewam, że każdy lepszy od tego starego Benq,
    co miałem u siebie, projektor będzie naprawdę całkiem spoko, jak nie
    będziemy chcieli szukać dziury w całym :)

    Aczkolwiek owszem, ja również z tych, którzy lubią mieć coś dobre, a nie
    byle było :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2016-06-17 16:40:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-17 o 16:31, Kżyho pisze:

> [...]
    > co miałem u siebie, projektor będzie naprawdę całkiem spoko, jak nie
    > będziemy chcieli szukać dziury w całym :)

    Gdyby Kogutek obejrzał jak wygląda obraz z tej chińszczyzny i z
    jakiegokolwiek projektora min HD Ready z dobrego źródła, to więcej nie
    szukałby takich wynalazków.
    Dodatkowo obawiam się, że przy takiej rozdzielczości, będzie już widać
    siatkę pikseli.

    > Aczkolwiek owszem, ja również z tych, którzy lubią mieć coś dobre, a nie
    > byle było :)

    :)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2016-06-17 16:47:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 16:40:33 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Gdyby Kogutek obejrzał jak wygląda obraz z tej chińszczyzny i z
    > jakiegokolwiek projektora min HD Ready z dobrego źródła, to więcej nie
    > szukałby takich wynalazków.

    Widziałeś obraz z takiego "chińskiego wynalazku" jak kogutek zamówił?

  • 14. Data: 2016-06-17 17:28:40
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-17 o 16:47, Kris pisze:

    > Widziałeś obraz z takiego "chińskiego wynalazku" jak kogutek zamówił?

    Tu jest pokazane jak to wygląda, ale nie podali przekątnej ekranu :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 15. Data: 2016-06-17 18:43:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przyjebac sie mozna jeszcze do przyciskow ze za slabo albo za mocno stukaja. Dowioza,
    wlacze i bede wiedzial. Nie pytam czy warto kupic a poinformowalem ze takie cos jest
    i ze je zamowilem. W tej chwili nie interesuja mnie opinie tych co wiedze o
    projektorach maja od ludzi co nie maja projektrow. Nie bedzie pasowal to wroci do
    Chin. Jedyne co ryzykuje to ze za kasa bede czekal dzien, trzy dni, miesiac. Jest
    deflacja i mnie czekanie nie boli. A jak bedzie chujowy i oddam ale idea mi sie
    spodoba to doloze poltoraka i za trojke kupie taki co sie nazywa. Ale bede mial
    doswiadczenie a nie informacje z jakiegos gimbazowego forum projetorowego. Kumasz?

  • 16. Data: 2016-06-17 18:56:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 17:29:03 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Tu jest pokazane jak to wygląda, ale nie podali przekątnej ekranu :)
    Gdzie?

  • 17. Data: 2016-06-17 21:06:11
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-06-17 o 18:56, Kris pisze:

    > Gdzie?

    Sorry :)

    https://www.youtube.com/watch?v=RmfJU7zqxXg

  • 18. Data: 2016-06-18 09:05:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Sorry :)

    >https://www.youtube.com/watch?v=RmfJU7zqxXg

    Marnie. Jasnością bym się nie przejmował bo nie wiadomo czym rejestrowane.
    Ale z kolorami problem, nierównomierność oświetlenia, wali tylko środkowym
    kółkiem , po brzegach ciemność, itp. itd...

  • 19. Data: 2016-06-18 10:07:35
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    doswiadczenie a nie informacje z jakiegos gimbazowego forum projetorowego. Kumasz?

    Powiem tylko, że wiedzę o projektorach mam praktyczną.
    Ale skoro nie chcesz posłuchać dobrych rad, to wydawaj swoje ciężko
    zarobione pieniądze na co chcesz.

    A przyjebywać, to w zasadzie Ty się tylko czepiasz, jak ktoś radzi Ci
    nie po twojej linii.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2016-06-18 10:18:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-18 o 09:05, Ghost pisze:

> [...]
    > rejestrowane. Ale z kolorami problem, nierównomierność oświetlenia, wali
    > tylko środkowym kółkiem , po brzegach ciemność, itp. itd...

    Nie wiem, czy to problem kamery, ale widać też pasy na jednolitym kolorze.
    Masakra.

    --
    Pete