  • 21. Data: 2016-06-21 23:06:14
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-21 o 21:38, Kris pisze:

    > Pa ruski. Nie pamiętasz z podstawówki.
    > Ja pamiętam i słabo ale dogaduję się.

    Pamietam, pamietam. Chcialem sie upewnic. :-)
    A swoja droga, troche szkoda, ze to byl jezyk traktowany wrogo i
    czlowiek sie nie przykladal. O dziwo do angielskiego pare lat pozniej
    byla juz motywacja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2016-06-21 23:45:22
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.06.2016 o 21:39, Kris pisze:

    > Czekałem tylko aż ktoś się czepi.

    Jak miałeś świadomość niewłaściwości to dlaczego czekałeś?

  • 23. Data: 2016-06-22 07:02:23
    Od: "Zzet" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie

    Jeśli masz odbrobinę kultury, to zwróć się do Twojego rówieśnika na priv.
    A jak na razie to Słoma z butów Ci wychodzi.

  • 24. Data: 2016-06-22 07:51:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 23:45:47 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Jak miałeś świadomość niewłaściwości to dlaczego czekałeś?
    Dałem szanse innym. Przynajmniej Ty czy niżej Zzet zaistnieliście na
    pl.misc.budowanie bo z tematów typowo budowlanych Was słabo kojarzę.

  • 25. Data: 2016-06-22 07:53:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 23:02:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > W dniu 2016-06-21 o 16:40, MK pisze:

    > Masz racje, ale...
    > Temat watku jest oczywisty.
    > My tu gadamy od lat na rozne tematy i mialem o architekturze, ale
    > zdjecia juz widzialem w linkach, wiec pewnie nie ma co ciagnac.
    Jeszcze Lawy brakuje. Zamilkł ostatnio i nie poucza. Wie ktoś co z nim?;)

  • 26. Data: 2016-06-22 09:07:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 07:53:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jeszcze Lawy brakuje. Zamilkł ostatnio i nie poucza. Wie ktoś co z nim?;)

    z Ergim sie skumplował :-) Lawy to mi nie brakuje, bo to taki ghoscik, za bardzo
    mięsny był.

    b.

  • 27. Data: 2016-06-22 09:18:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 09:07:20 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Lawy to mi nie brakuje, bo to taki ghoscik, za bardzo mięsny był.
    Idioci się sami eliminują(z usenetu mam na myśli) jak widać
    Ghościk tez w końcu zamilknie jak już wszystkich do KFa doda.
    Z Adamem będzie dyskutował ew bo zadeklarował że Adama do KF nie doda;)

  • 28. Data: 2016-06-22 11:39:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 07:02, Zzet pisze:

    > Jeśli masz odbrobinę kultury, to zwróć się do Twojego rówieśnika na priv.
    > A jak na razie to Słoma z butów Ci wychodzi.

    Nikt normalny nie uzywa priv w grupach dyskusyjnych. Telefonow tez nie
    podaja. Pomysl zanim z kultura wyskoczysz.

    TK

  • 29. Data: 2016-06-22 12:17:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-22 o 09:18, Kris pisze:

    > Idioci się sami eliminują(z usenetu mam na myśli) jak widać
    > Ghościk tez w końcu zamilknie jak już wszystkich do KFa doda.
    > Z Adamem będzie dyskutował ew bo zadeklarował że Adama do KF nie doda;)

    Ghost od ostatnich wyborow parlamentarnych nie zdejmuje pieluchy. Niezle
    go juz cisnie, bo zachowuje sie jak panienka.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2016-06-22 14:56:38
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Miły Przyjacielu!

    Toto tutaj to nie jest duża grupa.Trzon to raptem parę osób.Ale dyskutujemy tu o
    wszystkim,jak normalni ludzie.Więc, jeśli masz problem, chętnie pomożemy.Ale jeśli
    nie masz, to nie przeszkadzaj.Tak też pomożesz.

    Pozdrawiam wszystkich. abomito