  • 21. Data: 2009-03-08 09:41:50
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gotqhi$c0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A słuipki zwykle potem osiadają, brama >opada itp. Szkoda prądu za trochę

    Ale brama przesuwna nie "wisi" na słupkach tylko cały ciężar przejmują
    wóżki.

    > BTW. Brama przesuwna to straszna lipa - ale to każdego indywidualna sprawa

    Ale zdecydowanie wygodniejsza i praktyczniejsz od bramy skrzydłowej.

    A jedną skrzydłową też będe miał(używana będzie pewnie dwa razy do roku ale
    bedzie)

    Kris

  • 22. Data: 2009-03-08 14:26:26
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > I to jest argument.
    >
    > TK

    Subiektywny. O takich nie dyskutujemy na tej grupie. A z obiektywnych to:

    a) brama przesuwna wymaga mniejszego odśnieżania
    b) jest tańsza (licząc bramę, fundamenty i napęd)
    c) jest mniej wrażliwa na wysadzenie gruntowe
    d) trudniej jest ją ukraść złomiarzom

  • 23. Data: 2009-03-08 17:38:47
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Wbrew temu co napisałeś wolę rozwiązania "typowe" (starodawne?).
    A brama jak brama kazdy ma taką jaką chce, choć jak ktos ma miejsce na 2
    skrzydłową to wg mnie jest ładniejsza.
    Ja specjalnie odsunąłem dom do drogi żeby zmieścić auto przed garażem
    podczas zamykania takiej bramy.

    --
    Mariusz

  • 24. Data: 2009-03-08 19:00:39
    Od: a...@g...com

    Hej!

    Podpinam sie pod watek i odrazu pytam o koszt tego typu ogrodzenia /
    bramy:

    http://szyna.civ.pl/plot.jpg

    Chodzi mi przede wszystkim o te stalowe (?) profile, bo koszt
    klinkieru potrafie wyliczyc ;) To jest spawane z profili zamknietych
    jak mniemam ? Strasznie mi sie podoba, a nigdzie nie spotkalem jeszcze
    ofert tego typu ogrodzen / bram :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2009-03-08 19:04:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > skrzydłową to wg mnie jest ładniejsza.
    > Ja specjalnie odsunąłem dom do drogi żeby zmieścić auto przed garażem

    To jest wylacznie Twoja sprawa, na temat gustow nie ma co dyskutowac. Ja z
    racji wygody dwuskrzydlowej miec nie bede, moze dla tego ze do furtki
    wejsciowej mam kilka metrow i brama spokojnie sie miesci. W garazu mam brame
    segmentowa, otwierana pionowo do gory, wylacznie dla wygody. Niektorzy
    montuja sobie bramy tradycyjne, ale wg. mnie to porazka przy segmentowej.
    Dwuskrzydlowej juz sie naotwieralem wystarczajaco dlugo i wiem co to
    odsniezenie przy tym i wiatr z boku.:-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-03-08 19:22:05
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > brame segmentowa, otwierana pionowo do gory, wylacznie dla wygody.
    > Niektorzy montuja sobie bramy tradycyjne, ale wg. mnie to porazka przy
    No segment w garazu to raczej oczywiste + elektryka

    > Dwuskrzydlowej juz sie naotwieralem wystarczajaco dlugo i wiem co to
    > odsniezenie przy tym i wiatr z boku.:-)

    No dwuskrzydłowe nie zawsze otwiera się ręcznie a i z odśnieżaniem mozna
    sobie poradzić ;-P

    --
    Mariusz

  • 27. Data: 2009-03-08 19:46:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > No segment w garazu to raczej oczywiste + elektryka

    > No dwuskrzydłowe nie zawsze otwiera się ręcznie a i z odśnieżaniem mozna
    > sobie poradzić ;-P

    W garazu chyba malo miejsca na silowniki, w bramie wiazdowej jak
    najbardziej, ale moim zdaniem to ani prosciej ani wygodniej.
    U mojego brata jest cos takiego. Zalozone sa po bokach czujniki, brama
    zatrzymuje sie, jak ktos/cos przejdzie miedzy czujnikami. Przy wyjezdzaniu
    lapie sie na tym, ze jak przewiduje szybkosc otwierania bramy podjezdzam do
    niej powoli, a ta nagle sie zatrzymuje. Jezeli podjedzie sie szybciej, to
    mozna sie nieco zdziwic nagle zatrzymanym skrzydlem, ktore do tego lekko sie
    "macha" po gwaltownym zatrzymaniu. Malo brakowalo, a stracil bym lusterko.
    Brama przesuwna tak nie zaskakuje, ale co kto lubi. Ja wole przesuwna i nie
    musze myslec o radzeniu sobie z odsniezaniem, przestawianiem zostawionych
    zabawek dziecka i czego tam jeszcze.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-03-08 20:03:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > Hej!
    >
    > Podpinam sie pod watek i odrazu pytam o koszt tego typu ogrodzenia /
    > bramy:
    >
    > http://szyna.civ.pl/plot.jpg

    Ciekawe to Twoje ogrodzenie, nawet mi sie podoba. Lubie proste rzeczy bez
    przesadnej cepelii, tylko funkcja przeciwnapadowa jakos malo rozwinieta. :-)

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2009-03-08 20:08:17
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > W garazu chyba malo miejsca na silowniki, w bramie wiazdowej jak
    > najbardziej, ale moim zdaniem to ani prosciej ani wygodniej.
    W garażu to tylko segmentowa!!!

> [...]
    > przesuwna i nie musze myslec o radzeniu sobie z odsniezaniem,
    > przestawianiem zostawionych zabawek dziecka i czego tam jeszcze.

    Są to jakieś niebanalne argumenty, jak je czynam to juz zaczynam się
    przekonywac do odsuwanej, ale mimo wszystko chyba jednak zaryzykuję z tymi
    skrzydłami. Czujniki w przejeździe to chyba cos zbędnego w takiej bramie. Co
    one miałyby niby dawać? Jak stoi auto w bramie zeby jej nie zamknąć? Jak
    dotknie auta to stanuie tak czy siak, podobnie jak segmentowa w garazu, choć
    tam czujnik już sobvie łatwiej wyobrazć w świetle wjazdu.

    --
    Mariusz

  • 30. Data: 2009-03-08 20:22:30
    Od: a...@g...com

    On 8 Mar, 21:03, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:6e1dc34e-bdab-4cef-99ae-d74bfc6a4fdc@
    j12g2000vbl.googlegroups.com...
    [...]
    > Ciekawe to Twoje ogrodzenie, nawet mi sie podoba. Lubie proste rzeczy bez
    > przesadnej cepelii,

    Nie podobaja mi sie te wszystkie "kute" ploty rodem ze sredniowiecza,
    a taki jak w/w plot zrobil na mnie niesamowite wrazenie na zywo,
    cyklem tez fotke:

    http://szyna.civ.pl/plot2.jpg

    > tylko funkcja przeciwnapadowa jakos malo rozwinieta. :-)

    Tzn. jaka ?? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.