  • 11. Data: 2009-05-13 20:39:34
    Temat: Re: BUMATI - ktoś zna?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Zaintrygowales mnie. Chyba sie tam jutro przespaceruje z aparatem.
    > W koncu mam ich w linii prostej o 50 metrow od domu :) w wyrobisku
    > po wapienniku. Niestety liczac za droga to jakies 400 metrow.
    > Jak obejrze i obfotografuje to dam znac.

    Czekam. Też tam pojadę może w ten lub następny weekend. Podoba mi się ta
    koncepcja - jeśli zrobisz zdjęcia pokaż je. Cena nie jest niska - ale z
    drugiej strony za te 350 tyś można mieć dom bez "wq... się" na ekipę i 3
    lat zapierdniczania.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 12. Data: 2009-05-13 21:56:58
    Od: "Piotr Z." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koncepcja - jeśli zrobisz zdjęcia pokaż je. Cena nie jest niska - ale z
    > drugiej strony za te 350 tyś można mieć dom bez "wq... się" na ekipę i 3

    Mam ich cennik i 140m2 stanu developerskiego to minimum 450tys + vat.
    Jeśli chodzi o skośny dach to mają też taką wersję chyba specjalnie pod
    polski WZ :)
    np.
    http://www.buma.com.pl/bumati/site/katalog/domy_jedn
    orodzinne/gemma/index.htm
    ale podejrzewam, że ten to już pewnie koło bańki za stan dev :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-05-13 23:31:17
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotr Z." <p...@g...pl> wrote in message

    > http://www.buma.com.pl/bumati/site/katalog/domy_jedn
    orodzinne/gemma/index.htm
    > ale podejrzewam, że ten to już pewnie koło bańki za stan dev :)

    Taki dom z kartonu/płyt OSB i kantówek to można sobie zbudować za 1/4 tej
    ceny. Nawet mimo upierdliwości budowlanych.

  • 14. Data: 2009-05-14 09:10:52
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości >

    > Taki dom z kartonu/płyt OSB i kantówek to można sobie zbudować za 1/4 tej
    > ceny. Nawet mimo upierdliwości budowlanych.

    Ile wedlug was moze kosztowac sama stolarka okienna?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-05-14 09:17:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Z." <p...@g...pl> writes:

> [...]
    orodzinne/gemma/index.htm
    > ale podejrzewam, że ten to już pewnie koło bańki za stan dev :)

    No nie, kurka, bardzo fajne domki, ale jesli nie sa tansze od
    normalnego murowanca, to zadnego sensu nie widze. Doplacac za krotszy
    czas budowy? Jak sie komus spieszy, to mozna kupic juz zbudowany
    normalny dom...

    MJ

  • 16. Data: 2009-05-14 17:54:02
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > normalnego murowanca, to zadnego sensu nie widze. Doplacac za krotszy
    > czas budowy? Jak sie komus spieszy, to mozna kupic juz zbudowany

    1/ wiesz co kupujesz (przynajmniej teoretycznie)
    2/ gotowy dom nie bedzie tam gdzie chcesz

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 17. Data: 2009-05-14 21:06:05
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> wrote in message

    >>> http://www.buma.com.pl/bumati/site/katalog/domy_jedn
    orodzinne/gemma/index.htm

    Hehehehehe, niech sie wypchają z takimi kartonami za balona :-) Za tyle kasy
    pójdziesz i kupisz gotowy dom z działką. Nie mówiąc o tym, że postawisz
    sobie wiekszy i jak bedziesz nas słuchał to unikniesz fuszerek :-)
    Wątpię żeby takie spółki akcyjne były friendly dla klienta. Pewnie są do
    chwili aż wpłaci kasę. Oceniam koszty tej dykty na 150-200 tysięcy. Tyle to
    warte, brutto.

  • 18. Data: 2009-05-17 21:34:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Pewnie są
    > do chwili aż wpłaci kasę. Oceniam koszty tej dykty na 150-200

    to tak samo jak ze szkieletami. wszędzie to budownictwo tanie a u nasz
    kosztują jak domy dla krezusów.

  • 19. Data: 2009-05-18 00:10:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > to tak samo jak ze szkieletami. wszędzie to budownictwo tanie a u nasz
    > kosztują jak domy dla krezusów.

    A w ogóle ktoś zwidział u nas plac budowy szkieletora? Osobiście nigdzie nie
    zaobserwowałem, a na wsiach i budowlanych przedmieściach bywam.

  • 20. Data: 2009-05-18 05:01:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    >
    > A w ogóle ktoś zwidział u nas plac budowy szkieletora? Osobiście
    > nigdzie nie zaobserwowałem, a na wsiach i budowlanych przedmieściach

    bo mało kto to buduje ze względu na cene. Gdyby istniało podobne jak w USA
    czy Kanadzie zaplecze handlowe dla budownictwa szkieletowego oraz byli
    fachowcy to by sie budowało. To jest prosta robota ale trzeba miec z czego
    budować. W Polsce ceny dobrego drewna budowlanego są kompletnie chore :)