  • 1. Data: 2021-11-12 16:08:31
    Temat: Balia ogrodowa
    Od: adam <a...@a...pl>

    Są takie za kilka tys zł, które podobno rozsychają się i przeciekają, i
    są takie za parędziesiąt tys z drewna poddanego obróbce termicznej i
    wytrzymują parędziesiąt lat.
    Mi chodzi oczywiście o te tańsze, może ma ktoś i jest chętny podzielić
    się uwagami?

  • 2. Data: 2021-11-12 16:14:45
    Temat: Re: Balia ogrodowa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 12 listopada 2021 o 16:08:32 UTC+1 adam napisał(a):
> [...]
    > wytrzymują parędziesiąt lat.
    > Mi chodzi oczywiście o te tańsze, może ma ktoś i jest chętny podzielić
    Jak się rozsycha i przecieka to trzeba wody nalac i poczekać.

  • 3. Data: 2021-11-12 18:27:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 12 November 2021 at 16:14:47 UTC+1, 4...@g...com wrote:
    > Jak się rozsycha i przecieka to trzeba wody nalac i poczekać.
    robią już baseny ze stali nierdzewnej i nic się nie rozsycha.

    Balia na zimę może popękać na mrozie, gdy woda zamarznie.

    Ale gdy balia uzyska status zbiornika retencyjnego to można wyrwac 15.000 zł dotacji

  • 4. Data: 2021-11-13 10:13:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Nov 2021 16:08:31 +0100, adam <a...@a...pl> wrote:
    > Mi chodzi oczywiście o te tańsze, może ma ktoś i jest chętny
    > podzielić
    > się uwagami?

    Dopiero jestem w trakcie budowy podbudowy pod tą droższą wersję, więc
    doświadczenia z użytkowania jeszcze nie mam ale możesz zapytać o
    kwestie instalacyjne...

    --
    Marek