  • Data: 2015-12-07 13:17:14
    Temat: Brama garażowa się nie otwiera
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    od wczoraj mam problem. Tzn. brama otwiera się, ale trzeba pilota
    skierować wprost na mechanizm z odległości metra. Wtedy na 10
    przyciśnięć reaguje z 7 razy.

    Po wyjściu przed dom na 20 przyciśnięć zareaguje z 1 raz.

    Pierwsze co zrobiłem to oczywista wymiana bateryjki w pilocie. Fakt,
    lampka świeci intensywniej, ale zmian w działaniu żadnych.

    Uprzedzając pytania to mam tylko jednego pilota, bo drugi ostatnio "się
    zgubił".

    W każdym razie co można zrobić? Na początek mogę kupić nowego pilota.
    Ale może to jakaś popularna awaria, nowy pilot nic nie da i to strata
    czasu? Miał ktoś tak?

    Dzięki i pozdrawiam