  • 41. Data: 2023-08-30 00:24:01
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Pete <n...@n...com>

    jpg

    -partyjny-ibris-na-zlecenie-rzeczpospolitej-7311414/
    2-sondaz-09012023.jpg
    300.jpg
    > Te
    > https://www.wnp.pl/parlamentarny/sondaze/

    CBOS możesz sobie darować, on wylicza to, co prezes z pinokiem zażądają.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2023-08-30 00:26:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-29 o 12:16, Kris pisze:
    jpg

    ydaniu-Holland-Nowy-film-uderza-w-funkcjonariuszy-SG
    ,219693.html

    > Trzeba mieć umysł chyba trzylatka żeby nie połączyć tego filmu z kampanią wyborczą

    Tylko skrzywieni "Smoleńskiem" mogą jedynie tak sądzić.

    --
    Pete

  • 43. Data: 2023-08-30 00:30:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-29 o 20:00, Kris pisze:
    jpg

    ydaniu-Holland-Nowy-film-uderza-w-funkcjonariuszy-SG
    ,219693.html

    > A Campus łączysz z kampanią wyborczą?

    OIDP Campus jest co roku.

    > A pikniki 500/800plus łączysz z kampanią?

    A to jakiś coroczny zwyczaj jest? Nie zauważyłem.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2023-08-30 00:58:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 sierpnia 2023 o 00:24:05 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    2-sondaz-09012023.jpg
    > CBOS możesz sobie darować, on wylicza to, co prezes z pinokiem zażądają.

    To ktore są prawdziwe?

  • 45. Data: 2023-08-30 01:46:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    jpg

    -partyjny-ibris-na-zlecenie-rzeczpospolitej-7311414/
> [...]

    Żadne.
    Prawdziwe mają ci, co będą liczyć głosy.

    --
    Pete

  • 46. Data: 2023-08-30 03:14:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 sierpnia 2023 o 01:46:54 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    2-sondaz-09012023.jpg

    > Żadne.
    > Prawdziwe mają ci, co będą liczyć głosy.

    Tylko idiota uwaza ze w Polsce mozna sfałszować wybory. Napisz jak sobie to
    wyobrażasz. Dwa razy byłem w komisji wyborczej i wiem ze nie ma mozliwosci
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach wyborczych a ich jest
    kilkadziesiąt tysięcy. W Polsce dwa razy sfałszowano wybory. To były wybory po
    wojnie, referendum 3 razy tak, 3 razy nie i pierwsze wybory do sejmu. Stworzono
    specjalna procedurę zeby dokonać fałszerstwa. Nie liczono głosow w komisjach
    obwodowych. Zaplombowane worki z głosami odbierali "polscy" zołnierzy i odwozili do
    komisji okręgowych itam jedopiero liczono, z zachowaniem uczciwości i zasad
    demokracji. Z tym ze worki z kartami odbierali kacapscy zołnierze przebrani w polskie
    mundury i w czasie transportu podmienili karty wyborcze w workach i pisali nowe
    protokoły. Jeśli głosy zostaną policzone w komisjach obwodowych to nic więcej nie da
    się zrobić. A zeby zostały policzone uczciwie pilnuja się nawzajem członkowie komisji
    i mezowie zaufania oddelegowani przez partie polityczne. Protokoły bez podpisów
    wszystkich członków komisji i mezow zaufania sa nieważne i nie zostaną przyjęte przez
    komisję nadrzędna. Komisja z kart do głosowania musi rozliczyć sie co do sztuki. Sa
    zartownisie co pomimo wysokiej kary za kradzież cos ukradna. W takiej sytuacji musi
    być zrobiony oddzielny protokol. Karty do głosowania sa wsadzanie do worka,
    plombowane I odbierane do depozytu na wypadek sprzeciwu. Protokoł z wynikami robiony
    jest w kilku egzemplarzach, kazdy ma własciwosc oryginału. Jeden wywieszany jest na
    wejsciu do lokalu wyborczego. Inny jest dostarczany do komisji nadrzędnej. Mezowie
    zaufania i członkowie komisji najczęściej bedacy członkami parti zgłoszonych do
    wyborowi od razu dzwonia do swoich i informują o wynikach. Sztaby wyborcze licza
    wyniki niezależnie od państwowych komisji. W przypadku gdy cos się nie zgadza
    zgłaszaja protest. I zawsze się cos nie zgadza ale w skali Polski sa to pojedyncze
    przypadki nie majace znaczenia dla wyniku ogolnego. I teraz grzecznie pytam gdzie do
    kurwy nędzy widzisz mozliwosc sfałszowania?

  • 47. Data: 2023-08-30 11:24:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Aug 2023 00:24:01 +0200, w <uclqv8$8t9$1$pisk@news.chmurka.net>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > CBOS możesz sobie darować, on wylicza to, co prezes z pinokiem zażądają.

    No, raz się machnęli i podali prawdę.

  • 48. Data: 2023-08-30 11:25:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Aug 2023 18:14:45 -0700 (PDT), w
    <92d64fc4-c6a5-4a8d-9568-86180e1a568an@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Tylko idiota uwaza ze w Polsce mozna sfałszować wybory. Napisz jak sobie to
    wyobrażasz. Dwa razy byłem w komisji wyborczej i wiem ze nie ma mozliwosci
    sfałszowania bo musiało by to być przeprowadzone w komisjach

    Sfałszowanie na skalę krajową jest niemal niemożliwe, ale manipulacja w stylu
    typowych państw reżimowo-populistycznych już się dzieje.

  • 49. Data: 2023-08-30 11:33:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.08.2023 07:19, Pete wrote:

    > Pisaliśmy w kontekście 3drogi zdaje się?

    Ci sami ludzie którzy stoją za TVN i PO.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 50. Data: 2023-08-30 12:39:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 sierpnia 2023 o 11:29:43 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Sfałszowanie na skalę krajową jest niemal niemożliwe, ale manipulacja w stylu
    > typowych państw reżimowo-populistycznych już się dzieje.
    Dlatego są prywatne niezalezne rezimowo-populistyczne źrodła majace za cel
    manipulacje.