    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Brzozy to cholerny syf OSTRZEŻENIE
    Date: Tue, 14 Jul 2009 13:11:38 +0200

    Mam ja sobie na działce trzy piękne brzozy które rosną zaraz koło mojego
    nowego domu, jak sie budowałem to sobie pomyślałem jakie ładne drzewka a
    teraz sobie myślę co za cholerne kur....

    brzoza - jest alegrizujacym drzewem
    brzoza przez cały czas sypie takimi syfnymi drobnymi gałązkami które
    wszystko zatykają (szczególnie rynny, ale na to pomaga siatka)

    brzoza produkuje miliardy drobnych nasionek które wciskają sie wszędzie a z
    wodą tworzą taki niby beton. Rynny sa zatkane odpływy zatkane sitka w
    czyszczakach trzeba czyścich co chwilę. W domu pełno syfu w samochodzie
    pełno syfu, na tarasie pełno syfu (dobrze że ejszcze nie zbudowałem
    drewnianego tarasu bo bym musiał go rozebrać żeby sie tego syfa z pod spodu
    pozbyć)

    Czy wycięcie takich szkodników jest bardzo problematyczne?