  • 1. Data: 2011-03-25 13:09:52
    Temat: Budowa przyłącza gazowego
    Od: "nintendo" <n...@...pl>

    Witam,
    9 miesięczy temu rozpocząłem budowę domu jednorodzinnego. Podczas
    składania dokumentów do urzędu miasta zrezygnowałem z instalacji gazowej w
    domu i z jego przyłączeniem. Uzyskałem pozwolenie na budowę domu.

    W chwili obecnej zmieniłem zdanie i zleciłem projektantowi wykonanie
    przyłącza gazowego oraz instalacji wewnętrznej. Projekt wykonał i uzyskał z
    urzędu miasta pozwolenie na budowę przyłącza i instalacji.

    Co dalej? Czy muszę zakładać nowy dziennik budowy dla pozwolenia budowy
    przyłącza gazowego i poza szukaniem wykonawcy muszę również posiadać
    kierownika budowy i inspektora nadzoru (tak jak przy budowie domu)? Po
    wykonaniu przyłącza gazowego jak się zamyka taką sprawę (pewno złożeniem
    dziennika budowy)?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-03-25 14:01:01
    Temat: Re: Budowa przyłącza gazowego
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik nintendo napisał:
    > Co dalej?

    Spytaj Twojego kierownika, on będzie wiedział i Ci wszystko powie :-).

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2011-03-25 15:34:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nintendo wrote:
> [...]
    > posiadać kierownika budowy i inspektora nadzoru (tak jak przy budowie
    > domu)? Po wykonaniu przyłącza gazowego jak się zamyka taką sprawę

    skoro pozwolenie na budowę to musisz mieć dziennik :) w kórym wpsizesz
    rozpoczęcie robót i zakończenie :)

    zatrudniasz normalną firme która wykona przyłacze, poważna fiam ma zwykle
    osobe z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania takimi robotami.