  • 131. Data: 2015-05-23 19:01:01
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-23 08:09, Budyń wrote:
    > Tak o mysleniu - przeczytaj co napisales i to przemysl. Gdyby którys sie napial w
    kierunku kampanii jak oddac gloy wazne to mielibysmy na tle czerwonej mapki
    niebieskie obszary lepiej uswiadomionych województw. A jest dokladnie odwrotnie.
    > A poza tym - widziales gdzies w kampanii jakikolwiek przekaz w tym kierunku? Nigdy
    i zadnego nie było - a musiałby byc masowy w skali województwa.

    Ale ja nie rozwikłuję zagadki dlaczego procent głosów nieważnych jest
    skorelowany z granicami administracyjnymi (bo mówiąc szczerze niewiele
    mnie to interesuje) tylko pokazuję Ci, że błądzisz twierdząc iż nie da
    się tak (legalnie) zrobić.

    > Kogutek napisal ze jak nie ma protestów to nie ma problemu. Tyle ze nasza ordynacja
    wyborcza nie przewiduje protestów w skali kraju. Nie ma protestu to nie ma problemu?
    Nie ma - bo sie go złożyc nie da.
    > A dzialania panstwa ida w odwrotnym kierunku - zamiast umozliwic analize w skali
    kraju to ukrywa w 2014 "trefne" dane. No, teraz to juz analiz nie bedzie...

    Znowu Kogutek mnie ubiegł i (pomijając inwektywy) trafnie Ci odpowiedział.

    Piotrek

  • 132. Data: 2015-05-23 21:31:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 15:19:21 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    > Czy Ty się kurwa dobrze czujesz? jaki protest w skali kraju jak nie ma protestów w
    punktach gdzie ludzie głosują?

    a co ja poradze ze nie ogarniasz różnic miedzy parametrem globalnym a lokalnym. Zatem
    powolutku: w skali jednego, dowolnego obwodu dopuszczalna i całkiem uczciwie jest
    dowolna liczba glosów nieważnych - od 0 do 100% i nie ma czego oprotestowac. I
    dotyczy to kazdego jednego obwodu ze 10 mezami zaufania itp.
    Ale jesli na mapie kraju czyli globalnie graficznie utworzą on napis "coca-cola" to
    znak ze ktos w tym mieszał...

    b.

  • 133. Data: 2015-05-23 21:36:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 19:00:59 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    > skorelowany z granicami administracyjnymi (bo mówiąc szczerze niewiele
    > mnie to interesuje) tylko pokazuję Ci, że błądzisz twierdząc iż nie da

    W porządku - własnie propozycje legalnych metod mnie interesują. Twoja była niezła
    tyle ze wyniki byłyby odwrotne, jakis negatyw tych mapek (pomijając juz ze dokładne
    odbicie granic administracyjnych byłoby ciezko osiagnac).

    > Znowu Kogutek mnie ubiegł i (pomijając inwektywy) trafnie Ci odpowiedział.

    Pomijajac inwektywy juz mu odpisalem.

    b.

  • 134. Data: 2015-05-23 21:39:30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 maja 2015 21:31:54 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    dotyczy to kazdego jednego obwodu ze 10 mezami zaufania itp.
    > Ale jesli na mapie kraju czyli globalnie graficznie utworzą on napis "coca-cola" to

    Jak byś policzył ilość kombinacji w lotto to wychodzi że brak cienia szansy żeby
    wygrać. A ostatnio kumulacją podzieliło się kilka osób.

  • 135. Data: 2015-05-23 22:04:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 21:39:31 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Jak byś policzył ilość kombinacji w lotto to wychodzi że brak cienia szansy żeby
    wygrać. A ostatnio kumulacją podzieliło się kilka osób.

    na tym wlasnie polega twoj brak rozróżnienia zmiennych lokalnych i globalnych.
    Owszem, dla jednej osoby prawdopodoienstwo 6ki jest znikomo małe. Ale globalnie, dla
    wszystkich grających - spore.

    b.

  • 136. Data: 2015-05-23 22:31:22
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 maja 2015 22:04:34 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    Owszem, dla jednej osoby prawdopodoienstwo 6ki jest znikomo małe. Ale globalnie, dla

    Pomijając lotto kluczem do uczciwych wyborów są niezależni obserwatorzy. Jeśli nikt
    nie zgłosił zastrzeżeń co do liczenia głosów to to o czym jesteś przekonany, że było
    oszustwo, istnieje tylko w Twojej głowie.

  • 137. Data: 2015-05-23 22:54:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-23 21:36, Budyń wrote:
> [...]
    tyle ze wyniki byłyby odwrotne, jakis negatyw tych mapek (pomijając juz ze dokładne
    odbicie granic administracyjnych byłoby ciezko osiagnac).

    Sorry za źródło :-) i ewentualny dysonans poznawczy, ale skoro
    ekscytujesz się

    <http://wiarygodnewybory2014.blog.pl>

    to to też powinno Ci się spodobać ;-)

    <http://niewygodne.info.pl/artykul4/01870-Cala-prawd
    a-o-szwidlu-z-wyborami.htm>

    Piotrek

  • 138. Data: 2015-05-24 07:55:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-22 o 20:02, Maniek4 pisze:
> [...]
    6537BBFD5C61A3E3C7E3DA14?id=WDU19971390934&type=2

    > Nie bede czytal calej ustawy i innych powiazanych na potrzeby tej
    > dyskusji, bo nie jest obietnica rzadu. Zylem wtedy i pamietam co
    > mowiono. Jezeli tego nie zapisano to szczegolnie zdziwiony nie jestem.
    > Dzis i tak nie ma o czym mowic.

    Skoro pamiętasz, to widać swoje lata masz i nie nauczyłeś się, że
    telewizor gada to co chce odbiorca.
    Trzeba czytać to co napisane w ustawach.

    > Miales miec wyplacana czesc emerytury z tego konta, a nie wplacac i
    > wyplacac jak Ci sie podoba.

    To dowiedz się, co się stanie z kasą z OFE jak odwalisz kitę w miesiąc
    po przejściu na emeryturę.
    Dalej twierdzisz, że to jest twoja własność?
    Jest taką samą jak własność $$$ w ZUS.

    > A indeksacja ZUS to Twoim zdaniem z czego sie bierze? Samo przyrasta?
    > Dopisywac sobie mozemy, zobaczymy co bedzie jak dojdzie do realizacji.

    Póki co ZUS dopisuje więcej niż średnio 'zarabiają' OFE.

    > Zalozenia wydawaly sie dobre. Wreszcie kazdy niby mial pracowac na swoja
    > emeryture. Ale chyba nie ma kwoty ktorej rzad nie jest w stanie
    > przejesc. Ci na ktorych emerytury skladamy sie dzis tez odkladali na
    > swoje emerytury. Ich pieniedzy nie ma, tak jak nie bedzie naszych.

    To powiedz mi ile odłożył policjant, oficer LWP czy inny górnik przez 15
    lat pracy na 50 lat emerytury?

    > W tym przypadku to, ze tego rzadu moglo by nie byc a i bilans na
    > przyszlosc bylby bardziej czytelny. Wprowadzono by progi ostroznosciowe
    > i inne nieprzyjemne rzeczy. W kwestii dzisiejszych emerytow nie zmienia
    > to nic. Moze zmienic w naszych. Na dzis rzad nie jest prawnie
    > zobligowany do zadnych dzialan a to znaczy, ze prawdopodobnie bedzie w
    > przyszlosci. No ale juz nie ten. W koncu Bienkowska zarabia wiecej jak
    > jakies glodowe siedem tysi na miesiac.

    > No mial zbierac i inwestowac pieniadze na czesc naszych emerytur.

    Obowiązkowo finansując dług publiczny w postaci obligacji. Jeszcze raz
    zapytam - po cholerę w tym pośrednik. Niech rząd sam sobie to zabierze ;)

    Mial
    > byc ZUS po staremu i drugi filar z naszymi pieniedzmi.

    Z pieniędzmi państwa, chyba to sobie już wyjaśniliśmy :)

> [...]
    > Zamrozenie emerytur co czesto ma miejsce jest de facto obnizeniem
    > emerytur. Wzrost inflacji okradanie emerytow znacznie poglebia. Ale
    > Grecja jest w euro i te czynniki poki co sa powstrzymywane.

    > Ty zakladasz, ze zadluzenie rzadu jest i ma byc ciagle. Ja uwazam, ze
    > rzad powinien dazyc do tego, zeby byl to stan przejsciowy. Jak budzet
    > sie bilansuje to nie ma mowy o zadluzeniu, a pieniadze wplacane na
    > emerytury moglyby byc zbierane na indywidualnym koncie. Z tej
    > perspektywy nie ma znaczenia czy bedzie to robil ZUS, czy jakis fundusz.

    Ja tam wolę mieć 10% więcej niż mniej

    > Sprawa nieco sie skomplikowala w 2008 roku, kiedy rynki finansowe
    > przekonaly sie, ze wiecznie nie bedzie tylko roslo.

    I okazało się, że kapitał zgromadzony w OFE może 'o rety' zmaleć.
    Kto mi wypłaci teraz moją emeryturę?

    > Osobiscie nie licze na zadna emeryture, bo i tak mnie oszukaja. Na nic
    > nie licze i nic mi sie nie wydaje. Nie zmienia to faktu, ze pod koniec
    > lat dziewiecdziesiatych tak to bylo przedstawiane. Twoje konto - Twoja
    > emerytura. Dzis rzad uratowal budzet, ale ten problem przeciez poworoci.

    I tu się w 100% zgadzam.

    --
    Pete

  • 139. Data: 2015-05-24 07:57:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-23 o 10:03, Adam Sz. pisze:

    > Jezu chryste.. Rece cycki dupa mi opadly.
    > pozdr.

    No a poza wzywaniem wszystkich świętych rozwiniesz swoją tezę?

    --
    Pete

  • 140. Data: 2015-05-24 08:02:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-23 o 10:05, Adam Sz. pisze:

    > To, ze panstwo zrobilo sobie piramidke finansowa i tak ulozylo prawo, ze
    > SWOIH pieniedzy nie mozna wyciagnac nie znaczy, ze one nie sa MOJE.

    Tobie ktoś wodę z mózgu zrobił (Boni, Belka czy inny pociotek w czasie
    tworzenia OFE, że te pieniądze są Twoje), że uważasz że to są jakieś
    Twoje pieniądze.

    > One sa moje - tylko panstwo je ukradlo i nie odda (bo wymyslilo takie prawo,
    > ze nic mu za to nie mozna zrobic :-) Kto te pieniadze zarobil i dal panstwu?
    > Ty, czy Bronek?? No jak Ty to czyje sa te pieniadze!?

    Czy wprowadzenie OFE podniosło składkę emerytalną, że twierdzisz, że
    wpłacasz SWOJE pieniądze jak na lokatę?

    > Czlowieku wiecej jaj - ukradli Ci kase a Ty sie zachowujesz jak leming,
    > ktoremu telewizor powiedzial ze to nic zlego bo to nie Twoja kasa byla... :)
    > pozdr.

    Powtórzę, to Tobie ktoś wbił do łba, że w systemie są jakieś Twoje
    pieniądze. Nie ma ich tam i nigdy nie było.
    Jeśli byłyby Twoje, to mógłbyś z nimi zrobić to co chcesz.
    A nie możesz, tak jak nie możesz z pieniędzmi wpłaconymi do ZUS-u

    --
    Pete