  • 21. Data: 2009-06-16 20:47:26
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > a to co sie działo podczas II Wojny Światowej mnie mało obchodzi.

    A mnie obchodzi bardzo bo ci nieszczęśni niemieccy "wypędzeni" spalili mojej
    rodzinie dom, a sąsiednią wieś całą wymordowali łącznie z kilkumiesięcznymi
    dziećmi.
    Tylko kretyni nie szanują swojej historii i nie potrafią wyciągnąć z niej
    wniosków (naród bez historii nie ma przyszłości - słyszałeś to kiedyś ?? )

    A historia przekada się na kasę - przyznaj rację "wypędzonym" faszystom to
    im będziesz "oddawał" ICH ziemie

    > może sprawdź jednak jak to jest z tymi innymi stoczniami

    sprawdziłem i wiem
    ale w TVN pewnie nie powiedzieli

    a wiesz że KonDonek "uratował" stocznię w Gdańsku ??
    tylko szkoda że nie powiedzieli że UNIA dała zgodę tylko na jedną z trzech
    pochylni a to oznacza dla stoczni totalną marginalizację i w efekcie
    zamknięcie za parę lat

  • 22. Data: 2009-06-16 20:49:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

    > Głupi jesteś czy udajesz głupiego ?
    > Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?

    no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą. Popatrz
    na ulice na samochody popatrz an domy. Popatrz do centrów handlowych, w
    piątek po BC nie było miejsc na parkingu w GK.

> [...]
    > wszystko jest ok. Piskorski - uczciwie zarabiał 10 tys miesięcznie -
    > skąd go było stać na 3 mln wydane na lasy w zachodniopomorskiem ?
    > Michnik - aż w sądzie walczył o przywrócenie dobrego imienia swojego
    > ubeckiego ojca - Arona Szechtera (a czemu masowo zmieniali nazwiska po
    > śmierci stalina ???)
    > Geremek - bandyta co omal nie zabił człowieka jest w mediach robiony
    > na bohatera i nawet udawali że pogrzeb jest katolicki a rabin to
    > tylko od picu.
    > BTW - jak to się stało że stocznię kupuje firma z izraela ??

    pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

    idź sie leczyć.

  • 23. Data: 2009-06-16 20:56:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:47:26 +0200, Mustafa napisał(a):

    > A mnie obchodzi bardzo bo ci nieszczęśni niemieccy "wypędzeni" spalili mojej
    > rodzinie dom, a sąsiednią wieś całą wymordowali łącznie z kilkumiesięcznymi
    > dziećmi.

    Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
    Witam krajana.

    > Tylko kretyni nie szanują swojej historii i nie potrafią wyciągnąć z niej
    > wniosków (naród bez historii nie ma przyszłości - słyszałeś to kiedyś ?? )

    Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to uwierzy...
    Ten typ tak ma.

    > A historia przekada się na kasę - przyznaj rację "wypędzonym" faszystom to
    > im będziesz "oddawał" ICH ziemie

    Howgh.

  • 24. Data: 2009-06-16 20:58:28
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > no i jako jedyni jesteśmy na plusie gdy gospodarki innych sie walą.

    tak tak - głupich nie sieją
    skoro jesteśmy na plusie a inni leżą, to czemu złotówka poleciała w stosunku
    do wszystkich europejskich walut skoro powinna być mocna jak nigdy dotąd
    ????????

    gaz droższy 300% niż 2 lata temu (dziś oglądałem rachunki), jedzenie 200%,
    prąd ponad 100% ale za to lokomotywy i dźwigi staniały - znaczy jesteśmy na
    plus

    >Popatrz do centrów handlowych, w

    Wyjedź poza Warszawę i zobacz jak wygląda ten kraj
    Centra handlowe to wyznacznik dobrobytu ??
    A kto tam bywa ??
    Zapytaj ludzi z małych miasteczek i wsi czy ich stać na chińskie ubranie z
    bazarów czy na centra handlowe.
    Ostatnio byłem na dolnym sląsku i tam nastolatki się cieszą że noszą niezbyt
    zniszczone ubranie z drugiej ręki a ty pieprzysz o kilku centrach handlowych
    w 40 milionowym kraju

    > pewnei tylko oni byli tacy szaleni aby w to gówno inwestować.

    gdyby to było gówno tak jak piszesz to żaden żyd nie włożyłby w to ani
    dolara
    myślisz że oni to "kupili" ot tak charytatywnie ???

    > idź sie leczyć.

    twój wyprany móżdżek chyba jest już nie do uleczenia

  • 25. Data: 2009-06-16 20:59:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
    > Witam krajana.

    > Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to
    > uwierzy... Ten typ tak ma.

    na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

  • 26. Data: 2009-06-16 21:05:42
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Mieszkasz w pobliżu Michniowa może?
    > Witam krajana.

    słyszałem i tam byłem za harcerskich czasów - rodem jestem z niedaleka - ale
    nie o Michniowie piszę
    takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

    > Nie słyszał. Dopiero kiedy się na własnej skórze przekona, to uwierzy...
    > Ten typ tak ma.

    Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu wytłumaczą
    jak ma myśleć

    > Howgh.

    howgh

  • 27. Data: 2009-06-16 21:06:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

    > tak tak - głupich nie sieją
    > skoro jesteśmy na plusie a inni leżą, to czemu złotówka poleciała w
    > stosunku do wszystkich europejskich walut skoro powinna być mocna jak
    > nigdy dotąd ????????

    A może byłą przewartościowana bo jest płytka waluta którą można łatwo
    spekulować?

    Może je wartość byłą sztucznie nadmuchana, jak cały ten wielki bombel
    powszechnego dobrobytu kóry pęcną ostatnio z wielkim hukiem?

    > gaz droższy 300% niż 2 lata temu (dziś oglądałem rachunki), jedzenie
    > 200%, prąd ponad 100% ale za to lokomotywy i dźwigi staniały - znaczy
    > jesteśmy na plus

    a zarobki sprawdzałeś?

    > Wyjedź poza Warszawę i zobacz jak wygląda ten kraj
    > Centra handlowe to wyznacznik dobrobytu ??
    > A kto tam bywa ??

    Mieszkam w Krakowie i widzę ludzi którym sie dobrze powodzi.

> [...]
    > niezbyt zniszczone ubranie z drugiej ręki a ty pieprzysz o kilku
    > centrach handlowych w 40 milionowym kraju

    takei centra są w każdym większym mieście. Jesteśmy co raz bogatszym
    narodem. Kiedyś ludzi nie było stać nawet na pasztetową.

    > gdyby to było gówno tak jak piszesz to żaden żyd nie włożyłby w to ani
    > dolara
    > myślisz że oni to "kupili" ot tak charytatywnie ???

    Toć piszę widać wiedzą że da sie z tego coś wycisnąć. Bogactwo buduje sie
    poprzez ryzykowne inwestycje a nie skłądanie pieniędzy na lokacie w PKO.

    > twój wyprany móżdżek chyba jest już nie do uleczenia

    Przynjmniej myślę a nie powtrzam hasełka z gazetek

  • 28. Data: 2009-06-16 21:07:03
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

    zdecydowanie - głupich nie sieją......

  • 29. Data: 2009-06-16 21:09:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

> [...]
    > niedaleka - ale nie o Michniowie piszę
    > takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

    > Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu

    kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy? Jak ktos mnei kopnie to polak katolik
    najszybciej.

  • 30. Data: 2009-06-16 21:11:54
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    Nie będę komentował twoich bredni.
    Weź parę dni urlopu i jedź zwiedzić ten kraj nie od strony centrów
    handlowych tylko od tej gdzie żyje zdecydowana większość tego społeczeństwa.
    Sprawdź jak żyją, na co ich stać i jakie są ich problemy.
    Wyleczysz się z patrzenia na sytuację kraju przez pryzmat 5% społeczeństwa z
    kilku dużych miast.