  • 51. Data: 2014-11-27 22:58:35
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    t...

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:14:15 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    .net...

    >Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

    Nie chrumciu nie pisalas.

  • 52. Data: 2014-11-27 23:00:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Ja sama w życiu (W ŻYCIU!) nie będę używała zadnych innych niż te
    >tradycyjne.

    Gdyż jestes idiotka. Sporo szczęścia ma twoja rodzina, ze nie urodziłaś się
    za czasów lamp naftowych.

  • 53. Data: 2014-11-28 00:20:36
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 02:45:18 +0100, XL napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=SsbaZSmBgNY

    Czy jest tam gdzieś mowa o żarówkach led, czy tylko o
    świetlówkach/jarzeniówkach, czyli syfie używanym na całym świecie od lat?
    Pytam, bo nie mam czasu na cały film.

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 54. Data: 2014-11-28 07:54:29
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    &v=SsbaZSmBgNY

    > Czy jest tam gdzieś mowa o żarówkach led, czy tylko o
    > świetlówkach/jarzeniówkach, czyli syfie używanym na całym świecie od lat?
    > Pytam, bo nie mam czasu na cały film.

    Rtęć zawierają świetlówki- czyli także te obecnie rozpowszechnione
    energooszczędne żarówki. Do LEDów zastrzeżenie główne jest takie, że w
    zasadzie emitują światło w wąskim zakresie widma widzialnego (zauważ proszę,
    że żarowa żarówka emituje całe, ciągłe widmo widzialne- jak ognisko). Jest
    więc szkodliwa dla wzroku.
    Ten film pokazuje też dwulicowość etatowych "obrońców" środowiska- jak
    Greeanpeace.
    Jeśli interesują Cię informacje o LEDach- to w tym filmie ich nie ma.

    --
    Chiron

    ---
    Avast.

  • 55. Data: 2014-11-28 08:03:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >całe, ciągłe widmo widzialne- jak ognisko). Jest więc szkodliwa dla wzroku.

    ale tylko w świecie zmyśleń malutkiego chłopczyka chirona

  • 56. Data: 2014-11-28 08:17:33
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > ale tylko w świecie zmyśleń malutkiego chłopczyka chirona

    Oczywiście- czy są, czy nie (szkodliwe dla oczu)- można łatwo sprawdzić np w
    internecie. Nie o to jednak chodzi. Nie podajesz żadnego argumentu- piszesz
    w tonie wszechwiedzącego idioty. A ja nie chcę, żebyś do mnie pisał- o czym
    otwartym tekstem oznajmiam ci po raz ...nasty. Rozumiem, że to dla ciebie
    problem- skoro przez tyle czasu dopisujesz te swoje idiotyzmy i plugastwa do
    moich postów.Ja piszę do ciebie po raz ostatni: zgodnie z zasadą: nie rusz
    gówna, bo śmierdzi- nie odpowiem na żaden twój post.
    I właściwie nawet nie do ciebie tą swoją odpowiedź adresuję.

    --

    Chiron

    ---
    Avast.

  • 57. Data: 2014-11-28 08:21:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >Oczywiście- czy są, czy nie (szkodliwe dla oczu)- można łatwo sprawdzić np
    >w internecie. Nie o to jednak chodzi. Nie podajesz żadnego argumentu

    Misiek, to ty stawiasz tezę o szkodliwości i niczym jej nie popierasz. Na
    tobie spoczywa obowiązek dowodu, chyba, ze chcesz zostać uznany za idiotę
    plecącego trzy po trzy. W sumie nic nowego.

  • 58. Data: 2014-11-28 09:41:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2014 22:25, XL pisze:

    > Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

    http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zaro
    wki-swietlowki/zarowki-tradycyjne/zarowka-tradycyjna
    -wstrzasoodporna-ans-lighting,p111875,l1198.html

    Normalna, tradycyjna żarówka. A że się inaczej nazywa? Masz z tym problem?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 59. Data: 2014-11-28 09:41:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.11.2014 22:23, Stefan pisze:

    > Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
    > elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).

    Znaczy się w Gnieźnie?

  • 60. Data: 2014-11-28 10:28:25
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-28 o 09:41, Andrzej Lawa pisze:> W dniu 27.11.2014 22:23,
    Stefan pisze:

    > Znaczy się w Gnieźnie?

    A moze nawiazaujac do klimatu przedwyborczego - Lublinie?

    Pozdro

    Maseł

    P.S. MSPANC