  • 71. Data: 2020-05-21 15:11:23
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcinam się bo mnie to bawi. Nie jest tajemnicą że nie uważam Cię za człowieka
    potrafiącego uczciwie prowadzić dyskusje. Uważam Cię za manipulatora. Co prawda
    bardzo kiepskiego ale manipulatora. I do tego protekcjonalny ton w stylu " wodę
    trzeba oszczędzać" albo " czy wiesz ile państwo dopłaca do pradu". Gęba pełna
    frazesów a argumentów żadnych. Bo wody nie oszczędzasz bo nawet nie wiesz na czym by
    polegało jej oszczędzanie. A ile państwo dopłaca nie wiedziałeś jak pisałeś durny
    tekst. Jak się okazało że jednak wypadało by coś napisać to jakieś stare odgrzewane
    kotlety z lat przeszłych wyszukałem i sądziłeś że to wystarczy. Oczywiście zostałeś
    sprowadzony na ziemie. Czy wystarczy Ci takie wytłumaczenie dlaczego się wcinam?

  • 72. Data: 2020-05-21 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wcinam się bo mnie to bawi.

    Ale robisz burdel.
    Załóz sobie nowy watek albo zachowuj sie.
    Podejrzewam ze sa tez osoby które bawi sranie komus na wycieraczke ale
    czy to jest poziom do ktorego dazysz?

    > Nie jest tajemnicą że nie uważam Cię za
    > człowieka potrafiącego uczciwie prowadzić dyskusje. Uważam Cię za
    > manipulatora. Co prawda bardzo kiepskiego ale manipulatora.

    Ktoz mogłby sie wiedziec o manipulacji wiecej niz grupowy manipulator.
    Ale w sumie mam wrazenie ze ty to robisz nieswiadomie. To wtedy chyba nie
    jest manipulacja a zwykła niewiedza.

    > I do
    > tego protekcjonalny ton w stylu " wodę trzeba oszczędzać"

    To nie jest moje twierdzenie.
    Miałes sie dokształcic w tym temacie i wtedy wrocic.
    Na razie nie dyskutujesz ze mna, dyskutujesz z tym co mowią wszyscy
    naukowcy w około.

    > albo " czy
    > wiesz ile państwo dopłaca do pradu". Gęba pełna frazesów a
    > argumentów żadnych.

    Zenus, twoja fascynacja w sledzeniu moich dyskusji jest lekko podejrzana.
    Ale my z Krisem osiagnelismy porozumienie, wiec znów"po chuj sie
    wcinasz"? :))))

    > Bo wody nie oszczędzasz bo nawet nie wiesz na
    > czym by polegało jej oszczędzanie.

    Ale gdybys ty sie dowiedział to bys wiedział jak smiesznie brzmia twoje
    wypowiedzi.

> [...]
    > przeszłych wyszukałem i sądziłeś że to wystarczy. Oczywiście
    > zostałeś sprowadzony na ziemie. Czy wystarczy Ci takie wytłumaczenie

    Tak wystarczy. Jestes ewidentnie zafiksowany. Przezyje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 73. Data: 2020-05-22 10:23:19