  • 1. Data: 2009-11-14 10:11:45
    Temat: Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    Witam
    Potrzebuje informacji jakie są aktualne ceny gruntów ornych w centralnej
    wielkopolsce. Areał to około 4ha II i III klasy z przewagą II.
    Bardzo proszę o podanie rzędu wielkości ceny jak trzeba za takowy grunt
    zapłacić.
    Pozdrawiam voltt

  • 2. Data: 2009-11-14 10:19:26
    Temat: Re: Ceny gruntów ornych (wielkopolskie)
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Voltt pisze:

> [...]
    > wielkopolsce. Areał to około 4ha II i III klasy z przewagą II.
    > Bardzo proszę o podanie rzędu wielkości ceny jak trzeba za takowy grunt

    gugiel mugiel, 2,540 wyników w 0,08sek.
    Pierwszy link:
    http://gruntyrolne.rolnicy.com/ceny-ziemi-wielkopols
    ka/
    --
    Basia

  • 3. Data: 2009-11-14 10:24:34
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    > gugiel mugiel, 2,540 wyników w 0,08sek.
> [...]

    Dzięki za zainteresowanie :)
    Oglądałem te tabelki ale rozbierzność w cenach jest ogromna GUS podaje na
    przykład kwotę o około 70% wyższą.
    Liczę na odpowiedz jakiegoś praktyka który kupował lub sprzedawał hektary,
    ewentualnie miał taki przypadek wśród znajomych lub rodziny.
    Jeszcze raz dziękuję Voltt

  • 4. Data: 2009-11-14 10:33:14
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Voltt pisze:

    > Dzięki za zainteresowanie :)
    > Oglądałem te tabelki ale rozbierzność w cenach jest ogromna GUS podaje na
    > przykład kwotę o około 70% wyższą.

    Ok, zatem w okolicach Ostrowa Wlkp. za 1 ha (przy sprzedaży 10 ha) chcą
    dzisiaj 25 tys zł (do negocjacji), pod Wronkami za 6, 51 ha III klasy
    żądają 325 000 PLN - musisz szukać i pytać konkretnie, Wielkopolska jest
    duża i ceny w niej różne.
    --
    B.

  • 5. Data: 2009-11-14 10:43:07
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

> [...]
    > dzisiaj 25 tys zł (do negocjacji), pod Wronkami za 6, 51 ha III klasy
    > żądają 325 000 PLN - musisz szukać i pytać konkretnie, Wielkopolska jest

    A więc Basiu jest to bliska okolica Kalisza (7 km w lini prostej) 4,4 ha
    przy drodze asfaltowej bez możliwości odrolnienia.
    Jeszcze raz wielkie dzięks :) Voltt

  • 6. Data: 2009-11-14 10:47:59
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    > A więc Basiu jest to bliska okolica Kalisza (7 km w lini prostej) 4,4 ha
    > przy drodze asfaltowej bez możliwości odrolnienia.
    > Jeszcze raz wielkie dzięks :) Voltt

    Basiu jeżeli znasz jakiś serwis z ogłoszeniami rolniczymi gdzie podane są
    ceny to... będę bardzo wdzięczny.
    Voltt

  • 7. Data: 2009-11-14 10:58:49
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Voltt pisze:

    > Basiu jeżeli znasz jakiś serwis z ogłoszeniami rolniczymi gdzie podane są
    > ceny to... będę bardzo wdzięczny.

    Interesowaliśmy się ziemią tu i tam, ale już jest, co miało być - musisz
    poszukać.
    http://otodom.pl/dzialka/?gclid=CO6Igt-pip4CFZaGzAod
    VludDA
    http://dom.gratka.pl/dzialki-grunty-kupie/lista/wiel
    kopolskie.html#pusty
    http://www.nieruchomosci-online.pl/szukaj.html?dzial
    ka,wielkopolskie,,,kupno,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,&q=dzia%u0142ki%20wielkopolskie
    --
    B.