  • 31. Data: 2009-06-24 17:34:54
    Temat: Re: Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h1td4u$1uf$1@nemesis.
    news.neostrada.pl
    *Jan Werbiński* napisał(-a):

    > Skąd wiesz, że odpowiadam Tobie?

    Wróć do tej wiadomości i zobacz co jest we wrotce (pierwszy wiersz), a
    kogo cytujesz.
    .news.neostrada.pl

    --
    Big Jack
    //////

  • 32. Data: 2009-06-24 18:39:38
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    >W wiadomości
    news.neostrada.pl

    > Wróć do tej wiadomości i zobacz co jest we wrotce (pierwszy wiersz), a
    > kogo cytujesz.
    .news.neostrada.pl

    Może powołamy specjalną komisję?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2009-06-25 06:14:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Jan Werbiński* napisał(-a):

    > Może powołamy specjalną komisję?

    Wiesz, zamiast posypać głowę popiołem i obiecać poprawę to uprawiasz
    jakieś impertynencje. W związku z tym ląduj tam gdzie Twoje miejsce - w
    śmietniku.
    PLONK

    --
    Big Jack
    //////

  • 34. Data: 2009-06-25 06:46:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wiesz, zamiast posypać głowę popiołem i obiecać poprawę to uprawiasz
    > jakieś impertynencje. W związku z tym ląduj tam gdzie Twoje miejsce - w

    Zrobiło mi się naprawdę przykro! Jak mogłeś?!

  • 35. Data: 2009-06-30 13:32:53
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Raczej zawsze gorące (bo ogrzane powietrze i tak idzie do góry)!
    >
    > Przy ciepłomierzach może być nieco większe zużycie (większe grzejniki).
    > Zaleta to osobny kanał wentyalcji (ostaniego piętra nie wolno włączać do
    zbiorczej).

    Może od niedawna - w mieszkaniu moiich rodziców z '77 pięknie pachnie
    kapusta gotowana niżej.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 36. Data: 2009-07-02 07:49:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Paweł Muszyński* napisał(-a):

    > Może od niedawna - w mieszkaniu moiich rodziców z '77 pięknie pachnie
    > kapusta gotowana niżej.

    Sąsiedzi z dołu wylot okapu podłączyli do komina rodziców?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2009-07-06 06:31:11
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Sąsiedzi z dołu wylot okapu podłączyli do komina rodziców?

    Tam są kratki wentylacyjne i wentylacja grawitacyjna, która działa
    trzeba powiedzieć różnie.

  • 38. Data: 2009-07-06 06:38:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.07.09 8:31, Paweł Muszyński pisze:
    zeta.pl

    > Tam są kratki wentylacyjne i wentylacja grawitacyjna, która działa
    > trzeba powiedzieć różnie.

    A dasz głowę, że nikt z sąsiadów nie podpiął się czymś do tej kratki???

    --
    Pete

  • 39. Data: 2009-07-08 07:26:10
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Pete pisze:

    > A dasz głowę, że nikt z sąsiadów nie podpiął się czymś do tej kratki???

    Dam głowę, że w co drugim miezkaniu w kratce jest wiatraczek :-)