  • 11. Data: 2022-03-04 03:19:24
    Temat: Re: Co będzie dalej z budowlanka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 marca 2022 o 22:09:28 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > policz ile energi kinetycznej w impulsie musi mieć pocisk do snajperki,
    > aby dolecieć na 5km i mieć masę pozwalającą na jego udźwignięcie przez
    > obsługę. Coś do powiedzenia ma też precyzja strzału na taką odległość.
    > Podpowiem: z tego powodu używa się śrutu, tylko że to działa na
    > kilkadziesiąt metrów. Bo ma ch...ą. Nawet do "mikrodronów" z plecaka
    > przedszkolaków których nikt nie używa bo na ch... mu to.
    >
    > Małe drony są tak zwrotne, że możesz sobie do nich strzelać ile chcesz,
    > z czego chcesz. Tylko po co. Nikt ich na wojnie nie stosuje do poważnych
    Czat rozumiesz tłuku że użytkownik dał linka do do czegoś co według producenta ma
    zwalczać mikrodrony. Czy ja do kurwy nędzy po chińsku pisze. Znajdź sobie baranie
    linka co dał użytkownik. W pizdę swojej starej możesz wsadzić swoje mądrości bo nie
    dotyczą tematu tylko są wytworem twojej pustej lepetyny. Do zwalczania mikrodronow
    dubeltówka jest lepsza. Typowy nabój 12 ma zasięg 450 metrów i z tej odległości pole
    rażenia z 200metrow średnicy. Mikrofony latają niskobowysoko jest zawsze spory wiatr.
    A one są wrażliwe na silny wiatr bo mogą mieć za mało siły żeby pod wiatr wrócić do
    bazy. Czasami twój ojciec nie miał masarni i nie tłumaczył ci jak działa maszyna do
    robienia parówek?

  • 12. Data: 2022-03-04 17:29:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/03/2022 03:19, Zenek Kapelinder wrote:
    > W pizdę swojej starej

    Co ty masz z tymi pizdami i dupami, że ciągle Ci się przyplątują w
    wypowiedziach? Jedna, dwie to rozumiem, ale że tyle? To jakiś problem
    seksualny?

    > Czasami twój ojciec nie miał masarni i nie tłumaczył ci jak działa maszyna do
    robienia parówek?

    A, wiec to o to chodzi! To anuluje pytanie wyżej. Kto by się spodziewał.

  • 13. Data: 2022-03-04 18:48:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 marca 2022 o 17:29:45 UTC+1 heby napisał(a):

> [...]
    > seksualny?
    > A, wiec to o to chodzi! To anuluje pytanie wyżej. Kto by się spodziewał.
    Co mi się przyplatuje? Raz tłumacze nierozumie, drugi raz tłumacze jak białemu
    człowiekowi i kurwa dalej nie rozuiez tylko jak mantrę powtarzasz co ci się w resztę
    mózgu uległo. To jak nie rzucić kurwami w takiej sytuacji jeśli nie rokujesz że jak
    wytłumaczę trzeci raz to zrozumiesz. Znalazłeś linka do użytkownik dał? Z tego co
    jest na linku samolotu się nie straci. Helikopter ma czym odpowiedzieć bo specjalnie
    amunicji 12 mm się nie boi. Jeśli już do czegoś może takie coś z linku przydać to
    tylko do pacyfikowania demonstracji.