-
71. Data: 2010-05-18 15:35:38
Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: "eMonika" <m...@n...pl>
Użytkownik "eMonika" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ve4lb7-2sd.ln1@usenet.etop.pl...
> Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
> news:4be7c273$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Tomasz O."
>
> Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart -
> mozna wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno
> złote, jak i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie
> ładnie zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.
Dzisiaj widziałąm, ze "Charms" są też w KRUKu.
:-) Monika
-
72. Data: 2010-05-19 14:26:07
Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: mk <d...@t...pl>
Ikselka pisze:
> Dnia Tue, 18 May 2010 14:26:11 +0200, mk napisał(a):
>
>> Ikselka pisze:
>> to ludzie inteligentni mają wyższe
>>> potrzeby i szerokie zainteresowania.
>> No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy
>> zainteresowań?
>
> A to się da oddzielić?
>
Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".
-
73. Data: 2010-05-19 15:07:33
Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Dnia Wed, 19 May 2010 16:26:07 +0200, mk napisał(a):
> Ikselka pisze:
>> Dnia Tue, 18 May 2010 14:26:11 +0200, mk napisał(a):
>>
>>> Ikselka pisze:
>>> to ludzie inteligentni mają wyższe
>>>> potrzeby i szerokie zainteresowania.
>>> No proszę....a muzyka poważna to z czym i w jakiem zbiorze: potrzeb czy
>>> zainteresowań?
>>
>> A to się da oddzielić?
>>
> Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
> osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
> sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
To się akurat już dawno okazało. Tudzież powiązanie zamiłowania do muzyki
poważnej ze zdolnościami matematycznymi np. No ale wtedy to już mamy tzw
człowieka renesansu :-)
> Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".
Ale wtedy krótką :-)