  • 21. Data: 2015-08-21 13:58:10
    Temat: Re: Co moge zrobic z denaturatem?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 12:29:25 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Skażony, skażony. Bez tego nie może być dopuszczony do obrotu. A co do
    > barwienia, to nie każdy jest barwiony, a barwienie nie jest narzucone
    > przez przepisy.
    Pewnie jest tak skażony żeby nie zaszkodził.
    Znam człowieka który dość regularnie dinks pije i już po 60-tce jest

  • 22. Data: 2015-08-21 14:32:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczy w necie znaleźć jakie cechy mają mieć skażalniki, Kilka lat temu bez
    problemu znalazlem to i teraz bedzie. One mają uczynić niezdatnym do spożycia ze
    względu na smak i zapach. Trujące być nie mogą wilościach jakie będą w możliwej do
    wypicia i przeżycia ilości etanolu.

  • 23. Data: 2015-08-21 15:14:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Majka wrote:

    > Zostało mi kilka butelek denaturatu po renowacji mebli, odtłuszczaniu,
    > ścieraniu powłok. Co mogę z nim zrobić?
    >
    > 1. Wypić (nie, dziękuję)
    > 2. Oddać potrzebującym (nie ma w mojej okolicy)
    > 3. Dolać zimą do benzyny do baku - ale to tylko kilka ml
    > 4. ...
    >
    > Jest tego kilka butelek.
    > Do czego jeszcze to można spożytkować (auto na benzynę, kosiarka czerosuw,
    > piec miałowo-węglowy... chyba nie tędy droga). macie sugestie?

    Użyć jako podpałki do grilla/pieca, albo płynu do mycia szyb (kropla
    detergentu + trochę wody).

    J.

    www.kontestacja.com