  • 21. Data: 2016-04-22 06:54:24
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 06:44:47 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ma się podobać, czy być praktyczne?
    >
    > Bo jak to drugie, to płytki są bardzo praktyczne. Jak się
    > pobrudzą/zakurzą, to bierzesz karchera i spłukujesz. Oczywiście pod
    > warunkiem, że masz zachowane spadki i kratkę odpływową.
    >
    > A jak pomalujesz, to nie ma bata - będziesz co jakiś czas musiał
    > odświeżać ściany.

    Sciany pomalowane farbą elewacyjną też myjką spłucze.

  • 22. Data: 2016-04-22 07:43:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > warunkiem, że masz zachowane spadki i kratkę odpływową.
    >
    > A jak pomalujesz, to nie ma bata - będziesz co jakiś czas musiał

    moze ja jestem inny - odswiezac sciany w garazu? pogieło was?
    Moze wy z wielkich miast robicie w garazu rzeczy, o których nam sie nie sniło :)

    b.

  • 23. Data: 2016-04-22 09:54:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-22 o 06:44, wolim pisze:

    > Ma się podobać, czy być praktyczne?
    >
    > Bo jak to drugie, to płytki są bardzo praktyczne. Jak się
    > pobrudzą/zakurzą, to bierzesz karchera i spłukujesz. Oczywiście pod
    > warunkiem, że masz zachowane spadki i kratkę odpływową.

    Myjka sciany w garazu?

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2016-04-22 10:03:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 09:54:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Myjka sciany w garazu?

    A czemu nie? Mylem myjka goly, niepomalowany tynk jak mi waz wysokocisnieniowy
    strzelil w koparce i rozbryznal sie na scianie :D Najpierw piana aktywna,
    potem plukanie. Za 2 dni wyschlo i sciana czysta :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2016-04-22 10:19:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-22 o 10:03, Adam Sz. pisze:

    > A czemu nie?

    Zastanawialem sie co trzeba robic w garazu zeby myc sciany myjka. Teraz
    juz wiem. Trzeba parkowac tam koparka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2016-04-22 11:41:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 09:54:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Myjka sciany w garazu?
    A czemu nie?
    Jak spadki i kratka jest to co tam szkodzi. Oczywiście to taki ekstremalny sroek ale
    wad specjalnych nie widze jak ktoś ma gole sciany
    Kafle wygodniejsze to fakt.

  • 27. Data: 2016-04-22 12:23:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-22 o 11:41, Kris pisze:

    > A czemu nie?
    > Jak spadki i kratka jest to co tam szkodzi. Oczywiście to taki ekstremalny sroek
    ale wad specjalnych nie widze jak ktoś ma gole sciany
    > Kafle wygodniejsze to fakt.

    Srednio to sobie wyobrazam prawde mowiac. Zaje..ne szafki, drzwi, okno,
    sufit. Chyba, ze poza scianami nic w garazu nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2016-04-22 12:36:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 12:23:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Srednio to sobie wyobrazam prawde mowiac. Zaje..ne szafki, drzwi, okno,
    > sufit. Chyba, ze poza scianami nic w garazu nie ma.
    W ubiegłym roku jak ułożyłem posadzkę z płytek betonowych w garażu i przy okazji
    wywaliłem stare regały to przeleciałem myjka po scianach
    Teraz mam normalne szafki wstawione to już mogł;oby być jak piszesz. ale posadzkę
    często myjka jadę.

  • 29. Data: 2016-04-22 21:36:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 12:23:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Srednio to sobie wyobrazam prawde mowiac. Zaje..ne szafki, drzwi, okno,
    > sufit. Chyba, ze poza scianami nic w garazu nie ma.

    Nie zaje..ne tylko umyte :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2016-04-22 21:40:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 12:36:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    wywaliłem stare regały to przeleciałem myjka po scianach
    > Teraz mam normalne szafki wstawione to już mogł;oby być jak piszesz. ale posadzkę

    Wlasnie dlatego chce wywalic polki z plyty meblowej ktore mam i zastapic
    wszystko tym systemem metalowym - polki raczej "drutowe" lub kosze.
    Posadzke tez myje czesto myjka - mam spadek na zewnatrz ale podstawa to i tak
    sprawna wentylacja (ja mam nawiew i wyciag z went. mechanicznej w garazu i
    wszystko schnie moment :-)

    A jak ktos ma alergie na wode to mozna polki fajnie wyczyscic kompresorem
    i pistolecikiem - "troche" sie przy tym nakurzy ale wiekszosc syfu opadnie
    na podloge ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.