  • 1. Data: 2010-09-20 05:40:03
    Temat: Co to za cholera?
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Witam,

    Od dwóch lat walczę z takim cholerstwem - pewnie przywlokłem sobie z jakimiś
    roslinami. Wyglada to jak półpasożyt. Rozłazi się po innych roślinach,
    oplata ich pędy ciasno i zakwita . Ręcznie usuwam te "włosy i kwiatki" -
    próbowałem potraktowac Roundapem ale bez skutku. Na zdjęciach "włosy" na
    rozchodnikach i "kwiatki na irdze. Pomocy, rozłazi sięcoraz bardziej !

    Ptok

  • 2. Data: 2010-09-20 11:36:12
    Temat: Re: Co to za cholera?
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > próbowałem potraktowac Roundapem ale bez skutku. Na zdjęciach "włosy" na
    > rozchodnikach i "kwiatki na irdze. Pomocy, rozłazi sięcoraz bardziej !

    Witam!
    Poszukaj sobie w internecie "kanianka"
    Dotychczas widziałem tylko na koniczynie, ale widać może żyć i na innych
    roślinach :(
    Pozdrawiam - Waldek

  • 3. Data: 2010-09-20 13:44:47
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Witaj,

    Masz racje - kanianka. Pytanie brzmi: jak sie tego pozbyć W googlach jest
    tylko zwalczanie rolnicze. Może ktoś przerobił jakiś sposób?
    Jest coś czego kanianka nie lubi?

    Ptok

  • 4. Data: 2010-09-20 14:00:26
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ptok" dziobnął w klawiaturę:

    > Masz racje - kanianka. Pytanie brzmi: jak sie tego pozbyć W googlach jest
    > tylko zwalczanie rolnicze. Może ktoś przerobił jakiś sposób?
    > Jest coś czego kanianka nie lubi?

    O ile sie nie mylę, kanianka jest chwastem kwarantannowym. Zapytaj zatem w
    Piorinie jak tego sie pozbyć (ale incognito, bo jak sie zwiedzą to będziesz
    miał urzędnicze naloty dywanowe ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2010-09-22 12:17:34
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Dzięki za pomoc. Odpowiedzieli potwierdzając namiary na środek który sam
    zanalazłem w necie - Kerb 50 WP. Zastanawiam sie teraz czy go użyć i jak aby
    nie wypalić wszystkiego(mam strome skarby które obsadziłem aby nie
    zjeżdżały).

    Pozdrawiam,

    Ptok