  • 1. Data: 2013-05-19 12:17:43
    Temat: Czerwony rabarbar?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Jaka odmiana rabarbaru ma ogonki liściowe czerwone także wewnątrz, a nie
    tylko skórkę?
    http://www.onka.com.pl/owoce/rabarbar.html

    Mój ma różową skórkę, zielony miąższ - nie taki chciałam, no ale skoro już
    jest, to jest. Szukam czerwonego jak na obrazku powyżej.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 2. Data: 2013-05-19 12:20:08
    Temat: Re: Czerwony rabarbar?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 May 2013 12:17:43 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    >
    > Mój ma różową skórkę, zielony miąższ - nie taki chciałam, no ale skoro już
    > jest, to jest. Szukam czerwonego jak na obrazku powyżej.

    Chodzi mi o odmianę o ciemnoczerwonych lisciach:
    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/27214/rabarbar440.jpeg